מטבחי DO IT משקיעה כ-1 מיליון ₪ בחסות לתוכנית האפייה סודות מתוקים

במסגרת החסות לתוכנית המשודרת ב"רשת" סיפקה חברת המטבחים מטבח שעוצב במיוחד לצורכי התוכנית

רשת מטבחי DO IT נתנה חסות ראשית לתוכנית האפייה החדשה "סודות מתוקים" של קרין גורן בערוץ 2, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪. התוכנית משודרת בימים רביעי וחמישי בשעה 16:15, ובשבת בשידורים חוזרים בשעה 10:00.

במסגרת החסות יצרה והציבה חברת מטבחי DO IT באולפני רשת מטבח שעוצב במיוחד לצורכי התוכנית והותאם לסגנונה של קרין גורן. עוד כוללת החסות שקופיות חסות שיוקרנו במהלך התוכניות.

רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי DO IT, אומר: "התוכנית החדשה של קרין גורן מתחברת לערכי המותג DO IT ולעולם תוכן של מומחיות באפייה, איכות ונוחות. בנוסף מצאנו כי גם קרין גורן מתחברת לערכי המותג שלנו ומבטאת חיבור של חדשנות, התחדשות, וקווים צעירים וחושניים. מטרת המהלך להמשיך ולמצב את DO IT כאחת מחברות המטבחים המובילות בישראל, תוך חיזוק הבידול והיתרון שנותן פתרון של מטבח כולל הכל מ-א' ועד ת'".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר