מיזם חדש ישווק לאירופאים ריבות בוטיק ומוצרים בדואים

ענת אבישר קורן: "הצלחנו לחבר איזושהי תערובת בלתי אפשרית ומאוד ישראלית, בין רקמות בדואיות עבודת יד ותערובות תבלינים עסליות מהנגב, לריבה סגולה עם נצנצים מצ'ילי ג'ינג'ר וודקה קרנברי, ולהנגיש את זה לכל בית באירופה. נהפוך את מטבח הנגב למותג בינלאומי של ניחוחות אקזוטיים וטעמים מסקרנים, שכל צרכן באירופה ירצה לנסות לפחות פעם אחת"

נגבמרקט (NegevMarket.eu) הוא מיזם חדש של שותפות יהודית-בדואית, שתשווק ישירות לאירופה טעמים ביתיים מישראל ומוצרים בדואים מהנגב, כולל קונספט קולינרי חדש של ריבות בוטיק על בסיס יין וליקר, בשילובי משקאות וטעמים חריפים. המיזם, שיפעל באמצעות אתר אינטרנט שיאפשר הזמנות ישירות בכל רחבי אירופה, הוא שותפות בין חברת RA236 LTD לבין קבוצת נגב19 ועמותת השחר החדש בנגב.

בין המוצרים שישווקו באתר ניתן למצוא גם קו שלפי היזמים הינו ראשון מסוגו בעולם, של 'חטאים מתוקים', בשילובי טעמים כמו עגבניות שרי ביין פורט לבן וקינמון, צימוקים בזיליקום שום ורום, תאנים בצ'ילי ופורט אדום, משמשים בברנדי עם ג'ינג'ר וצ'ילי ועוד. בנוסף ישווקו באתר גם תערובות תבלינים בדואיות, רקמות בדואיות עבודת יד, טחינה ושמן זית מתוצרת בדואית, ומוצרים משלימים. את כל המוצרים יתאפשר להזמין במשלוח ישיר עד הבית ברחבי אירופה וגם בישראל.

יזמי הפרויקט הם ענת אבישר קורן – מנכ"לית חברת RA236 LTD וחולת טרשת נפוצה שמנהלת צוות מפתחים טכנולוגי אשר יצר את הפלטפורמה השיווקית והטכנית לנגבמרקט אירופה; חנה רדו – יזמת חברתית פמיניסטית האחראית לקבוצת נגב19 שמנהלת עבור NegevMarket.eu את הבאק אופיס והקול סנטר באנגלית; ג'מאל אלקרינאווי – מנכ"ל עמותת השחר החדש בנגב העוסקת בתעסוקת נשים. העמותה מנהלת את שילוח המוצרים עבור נגבמרקט אירופה; מירה גלר – שפית של חטאים מתוקים – ריבות וחמוצי בוטיק ופירות משומרים באלכוהול; Bahateam בראשות יול בהט – חברת פיתוח ואבטחת סייבר צרפתית, שתספק שירותי פיתוח, תחזוקה ואבטחה לפלטפורמת המסחר אונליין.

כלל המוצרים טבעוניים, בלי תוספי טעם או ממתיקים מלאכותיים. המוצרים יימכרו באתר במודל של חבילות שמורכבות לפי כל הזמנה, ונשלחות ישירות לבית הלקוח ללא צורך במחסנים או קירור מכיוון שמדובר במוצרים סגורים ויבשים המשווקים ישירות לצרכן. שיטת שיווק זו תואמת את הרגולציה באירופה, והאתר מותאם לכללי האיחוד האירופי המחמירים. מחירי המוצרים ינועו בין 30-40 יורו לחבילות היכרות של 3 מוצרים, ועד חבילות גדולות של 12 מוצרים ב- 150 יורו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר