מיזם חדש – מוצרים אורגנים היישר לבית ולמקום העבודה

מיזם חדש בישראל בשם אורגניכל, מספק מוצרים אורגנים ישירות למקומות העבודה ולבתים

מיזם חדש בישראל בשם אורגניכל, מספק מוצרים אורגנים ישירות למקומות העבודה ולבתים. הירקות האורגנים מגיעים מחווה אורגנית של יואל אלול, חקלאי מצליח מגוש קטיף ששיקם לאחר ההתנתקות את משקו החקלאי והקים את חוות החממות האורגנית הגדולה בישראל המשתרעת על 180 דונם.

מאחורי המיזם החדש עומד השחקן ניר שלמון ("יוסף וכותונת הפסים המשגעת", "אווניו Q", "רמת אביב ג'" ועוד) שהחליט ליטול פסק זמן מתחום המשחק לצורך הקמת אורגניכל בשותפות עם יואל אלול.

המיזם מתנהל בשקיפות מלאה מול הלקוחות. באתר האינטרנט http://www.organicol.co.il מתפרסמת טבלה השוואתית של מחירי הירקות של אורגניכל אל מול הירקות הרגילים, שמתעדכנת אחת לכמה ימים. בנוסף לפירות ולירקות הטריים, מציעה החנות המקוונת מגוון של מוצרי מזון אורגנים אחרים: ביצים, תבלינים, לחמים, דגנים ועוד.

על מנת להביא לחיסכון נוסף בעלויות פיתחה אורגניכל ערוץ הפצה באמצעות מקומות עבודה. העובדים מבצעים במהלך השבוע את הזמנת המוצרים און–ליין וביום חמישי, בסוף יום העבודה, מצפה להם ארגז עם הזמנתם. השליחות למקום העבודה היא ללא תשלום. מי שאינו משתייך למקום עבודה ונרשם לאתר כלקוח פרטי, יוכל לקבל את ההזמנה לביתו בכל מקום בארץ בעלות של 15-25 שקל.

פרטים על המיזם באתר: www.organicol.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר