מיכלי ואקום מחוללים מהפכה בבישול

מיכל הפלא של קיט נט מכיל משאבת אוויר פשוטה, המאפשרת לרוקן אותו מחמצן במהירות וביעילות תוך סגירה הרמטית

כל שף אמיתי מתעקש להכין את המנות שלו בסמוך למועד הגשתן. הסיבה לכך פשוטה – טריות המזון הנה אחד המרכיבים החשובים ביותר לבישול משובח.

מיכלי ואקום חדישים השומרים על טריות המזון לאורך שעות ממושכות, מאפשרים לשפים "להכין שיעורי בית" מראש, בהתקינם מספר רב של מרכיבים עוד לפני הבישול – ובכך הופכים את הליך הכנת הארוחה לרגוע, מדויק ויעיל הרבה יותר

מיכל הפלא של קיט נט מכיל משאבת אוויר פשוטה, המאפשרת לרוקן אותו מחמצן במהירות וביעילות תוך סגירה הרמטית – כך שנזקי החמצן והלחות פוחתים באופן דרסטי.
מיכלי הפלא המעוצבים של קיט נט מגיעים במבחר של גדלים וצורות ומותאמים לכל צורך.

במיכלי הפלא של קיט-נט מותקן תאריכון לשנה נוח לשימוש – שמלמד בכל עת את גילם המדויק של המוצרים במקרר ובארון.

לדברי היבואן, הארכת חיי המדף של מוצרי המזון בעזרת מיכלי הפלא עשויה לחסוך למשפחה ממוצעת עד 50% מהוצאות המזון ואף יותר. המזון נשאר טרי וטעים וההוצאות השבועיות פוחתות.

מיכלי הפלא של קיט-נט מסייעים גם בשמירה על תרופות רגישות, וכן על דברי ערך כמו מצלמות, עדשות, פילמים, אבני חן, תכשיטים, רכיבים אלקטרוניים, דיסקים, מכשירים מדעיים ועוד.

הפעלת המיכל פשוטה ביותר: ידית שאיבה מותקנת במכסה המיכל, מאפשרת ריקון ידני של האוויר על פי בחירתכם. כפתור בולט הנשאב אל המכסה – מסמן את רמת הואקום הקיימת במיכל. לחיצה על כפתור השחרור מחזירה את האוויר למיכל – והופכת את הפתיחה לפשוטה וקלה.


מיכל הפלא של קיט נט הוא מיכל הואקום היחידי בישראל. הוא אינו משמר ריחות וטעמי לוואי, ועומד בדרישות מכון התקנים. פטנט מיכלי הפלא הוא פטנט עולמי ברישיון בארה"ב, טייוואן, יפן, גרמניה וסין.


מיכלי הפלא מיובאים באופן בלעדי ע"י קיט-נט אחזקות בע"מ.

להשיג אצל היבואן 09-8621444 משלוח חינם לכל הארץ
המיכלים מגיעים בגדלים שונים.

מחירי המיכלים נעים בין 115 שקלים לשני מיכלים לבין 269 שקלים לארבעה מיכלים גדולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר