מיני חממה לחלון הבית לגידול עצמי של תבלינים ונבטים

את ה"מיני חממה" אפשר למקם גם במרפסת או ליד החלון, וניתן לגדל בה נבטים נקיים ובריאים למאכל

עם התגברות המודעות למחיר הסביבתי הכבד של הגידול המתועש הן לסביבה והן לצרכנים מחפשים רבים דרכים לגידול עצמי של המזון למשפחתם.
מרכז חממית מבית יצחק, המתמחה בחממות ביתיות ומיחזור פסולת אורגנית, מציע לחובבי המזון הבריא "מיני חממה" המאפשרת גידול מבוקר של נבטים או תבלינים. את החממה הקטנה ניתן למקם על אדן החלון, במרפסת, בגג, על שולחן או בשיש במטבח. בחלקה העליון יש פתח אוורור שניתן לווסת אותו בהתאם לכמות האוורור הרצויה וכך לשלוט על הלחות הנוצרת בחממה.

החממה הביתית מתאימה במיוחד לגידול נבטים בדרך פשוטה וקלה. יש להניח על גבי נייר רטוב בתחתית זרעים של עדשים, שעורה או אחרים ובתוך כמה ימים הנבט בעזרת החומרים המזינים המצויים בזרעים ומוכן לאכילה. החממה מגנה על הנבט מלכלוך, חשיפה לחומרים זרים, מזיקים או מגע עם חיות מחמד.

הנבטים הם מקור טבעי חשוב למינרלים וויטמינים ומסייעים בתהליך העיכול ובהתמודדות עם נוגדי חמצון ויכולים להעשיר את התזונה הביתית ולהקנות הרגלי תזונה נכונים.

ניתן להשתמש ב"מיני חממה" גם לגידול של סוגי תבלינים או פטריות.

מידות ה"מיני חממה": 23*17*18 ס"מ.
המחיר: 35 ש"ח

ה"מיני חממה" מצטרפת לסדרת חממות הנוי של חממית שכוללת חממות במגוון של גדלים המתאימות לגידול של צמחי נוי וירקות בחצר הבית או בגג. כן כוללת הסדרה פינות ישיבה סגורות המתאימות לתקופת החורף וכן לקירוי של בריכות שחיה או ג'קוזי.
פרטים במרכז חממית בבית יצחק בטל: 09-8825666

מידע על החממות הביתיות באתר חממית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר