מיתוג מחדש למפעל הרטבים של פרסקו

מפעל 'פרסקו רטבים' של פרסקו, המייצר רטבים העשויים מצמחי תבלין טריים, יוצא לראשונה במהלך של מיתוג מחדש.

תהליך המיתוג יתבצע תחת הכותרת "הרגע נקטף", במטרה להמחיש את נושא הטריות ואיכותם של הרטבים. התהליך כולל החלפת תוויות המוצרים, שינוי הלוגו ובניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי.

מהלך המיתוג נעשה באמצעות סטודיו Davidson design (אפרת ורועי דוידסון) האמונים גם על עיצוב אתר האינטרנט החדש של פרסקו, וכן על עיצוב חומרים ועזרים שיווקים נוספים.

לדברי אילון שטרן, המנכ"ל והבעלים של פרסקו, תהליך המיתוג מחדש התבצע כחלק מההתחדשות וההתרחבות של המותג פרסקו במסגרתו הוגדרו מחדש ערכי הליבה שלו: ישראליות, פשטות וטריות. המטרה הייתה חיזוק הקשר בין המוצרים על המדף לבין החממות בו הם גודלו ונקטפו בתנאים מיוחדים.

שטרן מוסיף כי תוויות המוצרים עוצבו מחדש באופן שיחזק את ערכי המותג ותיווצר שפה אחידה בין כל מוצרי החברה. הלוגו הישן עוצב מחדש והוגדל, ונעשה שימוש בצילומים המשדרים טריות ורעננות. באמצעות העיצוב החדש המותג נראה עדכני, רענן ומקצועי והמוצרים יקבלו את הבולטות הראויה להם על המדף.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה