מיתוג מחודש לאריזות הנקניקיות של מעדני יחיעם

יחיעם מחדשת את אריזות הנקניקיות שלה ומעתה תשווק אותן באריזות לבנות בעלות תחושה קטיפתית, שיחליפו את האריזות השקופות

יחיעם מחדשת את אריזות הנקניקיות שלה ומעתה תשווק אותן באריזות לבנות בעלות תחושה קטיפתית, שיחליפו את האריזות השקופות.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של יחיעם, "החברה זיהתה צורך בשינוי וריענון של ניראות אריזות הנקניקיות, מתוך מטרה להשלים חוויית קנייה ואכילה מלאים עבור הלקוח. שינוי האריזה הינו חלק מתהליך התחדשות בו נמצאת חברת יחיעם, המבקשת להדגיש כי מדובר בנקניקי "בוטיק" מצד אחד, אך נגישים לכל צרכן. מוצרי החברה יישארו באותו טעם".

יחיעם מייצרת מידי חודש למעלה מ- 160 טון נקניקיות מסוגים שונים המשווקים ברשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ ובחו"ל. החברה מחזיקה בנתח שוק של כ- 15% משוק מוצרי הבשר בישראל. בשלושת החודשים האחרונים, מדווחת החברה, חלה עלייה ניכרת של מעל ל- 20 אחוז במכירות נקניקיות, ככל הנראה על רקע תקופת החופש הגדול, הקייטנות והבילוים שמחוץ לבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר