מיתוג עונתי לקונספט חורף חדש של רשת קפהקפה

מטרת המהלך הייתה ליצור לרשת מיתוג לקונספט חורף, שמציע לקחת הפוגה מהקור, מהגשם והרוח, לשבת ליהנות מכוס שתייה חמה, מרק או קינוח חורפי, ולהרגיש לכמה רגעים בבית באמצע היום

חברת המיתוג Firma  יוצאת במהלך מיתוג עונתי לקונספט חורף חדש של רשת קפהקפה תחת הסיסמה: Home is where the heart is.

מטרת המהלך הייתה ליצור לרשת מיתוג לקונספט חורף, שמציע לקחת הפוגה מהקור, מהגשם והרוח, לשבת ליהנות מכוס שתייה חמה, מרק או קינוח חורפי, ולהרגיש לכמה רגעים בבית באמצע היום.
ההשראה לשפה העיצובית הגיעה ממוטיב הסוודר הסרוג, שמשדר חמימות ביתית. הרעיון: קפהקפה מאפשר לכם להתעטף בחמימות מלטפת ומנחמת ממש כמו הסוודר שקיבלתם במתנה מסבתא, שלא משנה היכן תהיו, תמיד נותן לכם תחושה של בית. כי בית זה עניין של הרגשה.

קרדיטים:
עיצוב – סיוון הורוביץ
סטודיו – יעל מורי
מנהל קריאייטיב – תומר מלובן
ניהול פרויקט – פרי בנאור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר