מי עדן בקמפיין למגוון המארזים בהשקעה של כ- 650 אלף ש"ח

הקמפיין, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר

חברת מי עדן, מובילת שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה בחיזוק המותג, ועולה בקמפיין המורכב מכמה סרטונים באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. היקף ההשקעה: כ- 650 אלף ₪, בערוצים המסחריים.

סדרת הסרטים עושה שימוש בשפה הויזואלית של מי עדן מתחת למים, ומציגה את המגוון הרחב של המארזים האישיים למי עדן, לכל שימוש ולכל מטרה. בסיומו של כל סרטון מציגה מי עדן אריזת מוצר המתאימה לדמויות המשתתפות בו: מי עדן בייבי לפעוטות, מי עדן ספורט לאימון היומי, מי עדן משפחתי לגבר ולאשה, ועוד.

הקמפיין, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם כאמור עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דווקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרליים הטבעיים של מי עדן, תוך הדגשת מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן. מים באריזה לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר