מי עדן וקשת בשיתוף פעולה באח הגדול: אחד הצופים יהפוך למשתתף באמצע העונה

מי עדן, חברת המים המינרלים, וזכיינית הטלוויזיה קשת יוצאות במהלך משותף סביב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", כאשר לראשונה בתולדות תוכניות הריאליטי בישראל, ייהנו צרכני מי עדן בטעמים מהאפשרות להצטרף לבית "האח הגדול" באמצע העונה.

פעילות דומה שנערכה בתוכנית 'האח הגדול' האנגלית, ע"י חברת נסטלה עם המותג "קיט קט", זכתה לרעש גדול והפכה את המצטרפת לסלבריטאית-על בבריטניה.

על כל אחד מבקבוקי מי עדן בטעמים יסתתר קוד בן 9 ספרות, המהווה את קוד הכניסה לבית "האח הגדול". הצרכנים יזינו את הקוד באתר התוכנית, ובתוספת פרטיהם האישיים יקבלו מספר, אשר ישמש אותם בהגרלה. כל אחד יוכל להכניס קודים סודיים שונים ללא הגבלה.

בהגרלה יעלו 300 צרכנים הצפויים לעבור סידרת אודישנים בפני מפיקי התוכנית, כפי שעברו גם המשתתפים הרגילים.
בסיום האודישנים, בספיישל ענק, יבחרו האחד או האחת המאושרים, שיצטרפו כמשתתפים לבית האח הגדול, ויוכלו להתמודד על הפרס הגדול של מיליון ש"ח.

המתמודדים עצמם, שכבר מסוגרים בבית עצמו ומנותקים ממקורות חיצוניים, אינם יודעים כי צפוי להצטרף אליהם משתתף נוסף, שצפוי לשנות את מאזן הכוחות בתוך הבית.

ב"אח הגדול" הבריטי קיימו מבצע דומה עם חברת "נסטלה" וחטיפי קיט קט, בעטיו החל מרוץ חסר תקדים להשגת כרטיסי הזהב שהיוו כרטיס הכניסה לבית "האח הגדול" האנגלי.
בין השאר דווחו מקרי שוד של משאיות חלוקה של החטיף, ואף מכירה פומבית ברשת האינטרנט שהשיגה אלפי ליש"ט על כרטיס שאפשר הגעה לאודישנים של התוכנית. המנצחת באודישנים, סוזי ווריקו, נהפכה בין לילה לסלבריטאית-על בבבריטניה, ונבחרה לקשט שערי מגזינים רבים.

האח הגדול, המגיע לראשונה לישראל, מבוסס על פורמט בינלאומי אשר כבש כ-70 מדינות ברחבי העולם. בפורמט הישראלי הסתגרו 15 מתמודדים זרים אחד לשני בבית מבודד במקום סודי בארץ, למשך כ-100 ימים כשהם מנותקים מהעולם החיצון וחשופים למצלמות המתעדות את המתרחש בבית 24 שעות ביממה. במקביל לשידורים ניתן יהיה לראות בכל זמן ובשידור חי את הנעשה בבית באתר האינטרנט של קשת.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה