מי עדן מזכירה לצרכן ש- 70% מגופו הם מים

האסטרטגיה התקשורתית החדשה נתמכת על ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין פרסומי תדמיתי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪, שיעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.

חברת מי עדן יוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון ₪. מהלך זה ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל, ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.

המהלך כולל קונספט חדש, שייחנך בקמפיין תדמיתי רחב היקף, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?" איתו מציגה מי עדן את הרציונל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו.

האסטרטגיה התקשורתית החדשה נתמכת על ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין פרסומי תדמיתי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪, שיעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.

בנוסף תשיק מי עדן את "משחק ה-70%" באינטרנט הנושא פרסים, אשר יתוקשר במארזי השישיות והשמיניות של בקבוקי ה- 1.5 ליטר במהלך החודש הקרוב. המשחק ממחיש ומחזק את מסר המותג באופן אינטראקטיבי.


קרדיטים
מנהלת תקשורת שיווקית: הילית הראלי
משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין
קריאייטיב: יריב רטנר וענת זבצקי
הפקה: דורית גווילי ואודליה נחמיאס
לקוחות: בני רון, אביטל טקסלר, אפרת פרנקו
אסטרטגיה: דיויד קוסמין ועמית קורן
זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל
במאי: אוהב פלנץ
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר