מי עדן נותנת חסות למופע FURO של להקת המחול בת שבע

FURO שזכה להצלחה בעולם וכונה אירוע תרבותי פורץ דרך, יוצג במשך חודשיים בביתן שיוקם במיוחד בנמל ת"א. מי עדן תערוך לאורך כל התקופה פעילות שיווקית חוויתית שתהלום את הקונספט ותכני המופע, ותשקיע בפעילות כ- 2 מיליון ₪

חברת מי עדן מדווחת על שיתוף פעולה עם להקת המחול המובילה בת-שבע, במסגרתו תעניק מי עדן חסות למופע הגדול של בת- שבע: FURO אשר יתקיים במהלך החודשיים הקרובים בביתן ייחודי שיוקם על הרציף הצפוני של נמל תל אביב.

פורו היא יצירה מקורית של אוהד נהרין ואמנית הוידיאו היפנית טבאימו – יצירה בין תחומית רב-תרבותית, אשר מפגישה את ישראל עם יפן, את אמנות האנימציה עם מחול חי, ומתאפיינת בייחודיותה: היצירה מתרחשת לאורך כל שעות הפתיחה, בלי התחלה וסוף. אין צורך לדייק בשעת ההגעה. הצופה מוזמן להיכנס בכל רגע, לשבת בכל מקום שירצה, לצפות בעבודה כמה זמן שיבחר, ואפילו לצאת ולהתאוורר בלובי של הביתן ואז לשוב ולחזור פנימה.

מי עדן צפויה לערוך במספר חללים שבביתן פעילות שיווקית חוויתית, באופן רציף במהלך השבועות בהם יוצג המופע, שיהיו בהלימה עם תכני המופע והקונספט הייחודי.
בסך הכל תשקיע מי עדן בפרויקט כ-2 מיליון ₪.

על פורו:
על שלושה קירות היוצרים אשליה של חדר, מוקרן סרט האנימציה שציירה טבאימו במו ידיה בשנת 2004. מאז הציגה אותה בין היתר בגלריית ג'יימס כוהן בניו יורק, שם ראה אתה אוהד נהרין לראשונה.
יצירתה של טבאימו משלבת השפעה מתחריטי עץ יפנים של המאה ה-19 ומאמנות המאנגה (קומיקס) העכשווית. העבודה מתארת בית מרחץ יפני מנקודות מבט שונות של ציפור, של דג ומה שביניהם, ומשלבת פרטים יוצאי דופן כמו שני מתאבקי סומו הצועדים אל החדר.
לבקשת אוהד נהרין ובמסגרת שיתוף הפעולה בין שני האמנים יצרה טבאימו מספר תמונות חדשות לעבודה ואף ערכה אותה מחדש. אוהד נהרין שילב לתוכה זוג רקדנים אשר ממוקמים על במות גבוהות ומסתובבות, קרוב מאוד לקהל. אהד פישוף ערך את פס הקול החוויתי של פורו, והכוריאוגרפיה מבוססת על לופ של 45 דקות, שבסופו מתבצע כחלק אינטגרלי מהכוריאוגרפיה חילוף בין זוג רקדנים לזוג הרקדנים הבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר