מכון המחקר "שילוב" קובע: מעמד המותג "פרה" גבוה מאוד מבחינת המודעות וההעדפה

עלית הצליחה לשייך לעצמה את השם "פרה", ולקשרו במידה מלאה למוצרי השוקולד מתוצרתה

מכון המחקר "שילוב" קובע: מעמד המותג "פרה" גבוה מאוד מבחינת המודעות וההעדפה. נראה כי עלית הצליחה לשייך לעצמה את השם "פרה", ולקשרו במידה מלאה למוצרי השוקולד מתוצרתה

• המודעות הבלתי נעזרת למותג פרה בקרב מבוגרים גבוהה (48% מהמדגם), ואף גבוהה מזו של עלית.

• המודעות הנעזרת למוצרי שוקולד פרה מקסימאלית (100%) בקרב המבוגרים והילדים כאחד.

• כמעט כל המבוגרים משייכים את מוצרי השוקולד של הפרה לחברת עלית.

• המוצר המוכר ביותר ע"י המבוגרים הוא שוקולד בחפיסות, ואחריו ממרח שוקולד. שני מוצרים אלה הם גם הנצרכים ביותר ע"י הילדים.

• שוקולד פרה זוכה להעדפה על פני קליק וורד הגליל (55% מבין המבוגרים העדיפו אותו מבין שלושת המותגים שנשאלו), פי 2.5 מקליק ופי 5 מורד הגליל.

• 78% מהמבוגרים ו- 92% מהילדים צורכים מוצרי שוקולד פרה. כאשר 70% מהם צורכים פעם בשבוע.

• לפי בדיקה שנערכה לפני פרסום, 47% מהמבוגרים צרכו מוצרי שוקולד פרה בחודש האחרון ובעיקר שוקולד בחפיסות.

• תפיסת המותג בעיני הצרכן גבוהה, כאשר המותג מנכס בצורה מובהקת את הערכים: טעם, כיף לאכול, מתאים לכל המשפחה, וחדשנות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר