מכורים לשוקולד: רשמים מהספר החדש שוקולד: סיפור אהבה של עודד ברנר

קצת מצחיק הספר מציג "65 מתכונים של שוקולד מהאוסף הפרטי של מקס ברנר", שכן מקס ברנר אינו קיים כאדם. מקס עצמו פרש מהשותפות לפני שנים רבות, ועודד נשאר לשמור על הגחלת

זה כבר ידוע שמקס ברנר הוא סיפור הצלחה. הרשת, שהוקמה על ידי עודד ברנר ומקס פיכטמן, חוללה שינוי של ממש באופן בו אנו צורכים שוקולד. הראיה היא כמובן השוקולד בר, סוג של בית קפה/מסעדה הסובבים סביב שוקולד, שנמצא גם בעיצוב וגם בתפריט, כמובן. הראיה החדשה לסיפור ההצלחה הוא ספר המתכונים החדש, "שוקולד: סיפור אהבה".

קצת מצחיק הספר מציג "65 מתכונים של שוקולד מהאוסף הפרטי של מקס ברנר", שכן מקס ברנר אינו קיים כאדם. מקס עצמו פרש מהשותפות לפני שנים רבות, ועודד נשאר לשמור על הגחלת, להגדיל אותה ובהמשך למכור חלק ממנה לשטראוס, שהפכה לחברה אם של הרשת המצליחה. ובכל זאת, עודד ברנר חושף עשרות מתכוני שוקולד מפתים, מהסוג שקשה לעמוד בפניהם.

המיוחד במתכונים הוא שגם מנות רגילות מקבלות טוויסט מפתיע ההופך אותן לחוויה חדשה. כך, לדוגמא, תמצאו בספר מתכונים להכנת סופגניות במילוי של קרם שוקולד ופטל, טמפורה של טראפל שוקולד, דייסת טופי עם לב של שוקולד חלב נמס, פיצת שוקולד, ואפילו המבורגר שוקולד.

בשונה מהמקובל בספרי מתכונים, הספר אינו כולל צילום מנה לכל מתכון, כי אם איור הומוריסטי ומיוחד של יונתן פקטור, מעצב הבית של הרשת. חלק מהאיורים המיוחדים מקשטים תמונות של ממש, וחלקם נוצרו בהשראת מנות.
בנוסף, מרבית המתכונים מלווים בכמה משפטים אישיים של יוצר הספר (עודד, לא מקס), שהופכים את הקריאה לחווייתית ואישית יותר.

החסרון היחיד בספר טמון בכך שאין בו מתכון דיאטטי אחד. כך שרגע לפני שאתם הולכים להכין בורקס שוקולד עם קרם גבינת מסקרפונה ואגסים ביין, כדאי מאוד שתשרפו עוד כמה קלוריות בחדר הכושר.

שוקולד: סיפור אהבה, הוצאת פן וידיעות ספרים, 144 עמודים, 128 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר