fbpx

"מן" בפעילות פייסבוק לריענון האריזות הנוסטלגיות

החברה מציעה פעילות נוסטלגית, במסגרתה תאפשר לאחד המשתתפים לשחזר תמונה מעברו
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

 לאחר ההצלחה לה היא טוענת של פעילות "קייטנה בטעם של פעם", יוצאת חברת "מן", יצרנית ופלים ועוגיות, בפעילות נוספת בפייסבוק לרגל ריענון אריזות הוופלים הנוסטלגיות מתוצרתה.

 

במסגרת חגיגות ה-60 ל"מן", יתבקשו הגולשים להעלות תמונות נוסטלגיות מעברם, והתמונה המרגשת ביותר תשוחזר בחסות החברה בצילום מקצועי.

 

אבי פקר, מנהל השיווק של מן, אומר: "כמותג ישראלי וותיק ומוכר החוגג 60, ברצוננו לאפשר לאחד מלקוחותינו לחזור אחורנית בזמן ולהתרגש. אנו רוצים לקשר את הילדים ודורות ההמשך לרוח המותג שלנו, ולחבר אותם להוויה של מן המושתתת על משפחתיות וערכי ארץ ישראל היפה, ולאפשר גם להם ליהנות ממוצרינו".

במטרה לחזק את הקשר של המותג עם הצרכנים ולייצר שיח שוטף וישיר, מקיימת "מן" פעילות ענפה ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. כ- 17,000 אוהדים הצטרפו בחצי שנה האחרונה לעמוד החברה המציע להם תוכן לעולם נוסטלגי ומתוק.

 

לעמוד הפעילות של מן בפייסבוק

 

 

 

 

 

עיצוב: סטודיו MI

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה