מנדי'ס חוזרת לנוף מסעדות תל-אביב

את ההשראה לתפריט שאב רפי שאולי ממסעותיו בעולם, וניכרות בו השפעות קולינריות בינלאומיות. התפריט במנדי'ס מוגדר ע"י אנשי המסעדה כקלאסי עכשווי, המשלב אוכל ים תיכוני עם נגיעות מהמטבח האיטלקי, מהמטבח האסיאתי ומנות הדגל מהתפריט הלונדוני

במבנה המרהיב של מרכז דניאל לחתירה על גדות הירקון,נפתחה לאחרונה מסעדת מנדי'ס. להקמתה חברו מוותיקי חיי הלילה והבילויים של תל-אביב, כמו האחים טדי ורפי שאולי, המסעדן ואיש העסקים איציק חנגל ופומרוק-דיין, אנשי חיי הלילה ומבעלי ברברלה, אשר מפעילים את הבר התוסס והמצליח שצמוד למסעדה.
האדריכלים אילן פיבקו ויעל זאבי אחראים על העיצוב האלגנטי והקו הנקי של מסעדת מנדי'ס.

רפי שאולי, שנחשב לצעיר הנצחי של תל אביב, הפך לגיבור מקומי בשנות ה– 60 לאחר שנישא למנדי רייס דייויס – דוגמנית וגיבורת פרשת פרופיומו שהסעירה אז את האנגלים (תשאלו את ההורים), ויחדיו הביאו את חיי הלילה למימד שלא היה מוכר אז.
יחד פתחו את הדיסקוטק הראשון בארץ "המועדון", וזו הייתה רק ההתחלה. במהרה כבשו את העיר גם בתחום המסעדנות והביאו את ניחוחות חו"ל לקולינריה הישראלית.
רפי ומנדי היו בעליהן של אין ספור מסעדות בעיר, בהן המסעדה הסינית הראשונה, ההודית בירמיהו, תל אביב הקטנה, המסבאה,וכמובן מנדי'ס בצפון בן יהודה.

את ההשראה לתפריט שאב רפי שאולי ממסעותיו בעולם, וניכרות בו השפעות קולינריות בינלאומיות. התפריט במנדי'ס מוגדר ע"י אנשי המסעדה כקלאסי עכשווי, המשלב אוכל ים תיכוני עם נגיעות מהמטבח האיטלקי, מהמטבח האסיאתי ומנות הדגל מהתפריט הלונדוני.
בין המנות: רביולי שריפס בציר סרטנים, טרטר טונה אדומה על מצע אבוקדו, פופ שרימפס, פילה מוסר ים, גריל כבש, ועוד.


מנדי'ס
מרכז דניאל לחתירה
שדרות רוקח 2
תל אביב
טל. 03-6996404

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר