מסעדת פסיפיק משיקה תפריט בראנץ אביבי

מסעדת השף "פסיפיק", שבמלון קראון פלאזה בתל אביב, משיקה תפריט בראנץ' אביבי, של מנות גורמה בריאותיות, על רקע נופו הקסום של הים. מסעדת "פסיפיק" הינה מסעדת ביסטרו-צרפתית המשלבת מטבח אסיאתי עם מטעמי סושי איכותי ובר משקאות עשיר

מסעדת השף "פסיפיק", שבמלון קראון פלאזה בתל אביב, משיקה תפריט בראנץ' אביבי, של מנות גורמה בריאותיות, על רקע נופו הקסום של הים. מסעדת "פסיפיק" הינה מסעדת ביסטרו-צרפתית המשלבת מטבח אסיאתי עם מטעמי סושי איכותי ובר משקאות עשיר.

בתפריט הבראנץ' החדש, בניצוחו של השף החדש תומר בטיטו תמצאו מבחר של מנות ראשונות עשירות, הכוללות מזנון אנטיפסטי עשיר, בר קרפצ'יו, פינת לחמים, סלטי פטריות, עדשים, שורשים,חצילים, פאפיה, אספרגוס, גוואקאמולה, אטריות עוד. ולאחר שסיימתם עם הראשונות (והרי אנחנו כבר גולשים לצהריים..) תוכלו לטעום ממנות הביניים של כנפי עוף ומרק עוף תאילנדי, ולהמשיך אל עבר העיקריות, שמציעות לכם פוסריטו עוף בקארי, גולש עגל ואנטריקוט בניחוח אננס, פילס סלמון צרוב על אטריות, ביצים וירקות, אורז מאודה ומבחר של בשרים על הגריל: אנטריקוט, קבב טלה, פרגיות ועוד. בקינוחים, לבחירתכם עשרה סוגי קינוחים בשלל צבעים וטעמים אביבים. בתאבון!

מסעדת "פסיפיק" מעוצבת בסגנון אוריינטלי מוקפד המשרה אווירה יוקרתית ומענגת על הסועדים, הכולל 65 מקומות ישיבה, ולאונג' בר של 20 מקומות הפונה אל הים ואפשרויות ישיבה על הבר במקום. "פסיפיק" הינה המקום האידיאלי לקיום ארוחות רומנטיות ומשפחתיות, אירוח של אירועים פרטיים.

מסעדת פסיפיק – Pacific
בארנץ' כל יום שישי בין השעות 16:00-12:00
מחיר לסועד – 89 ₪
רח' הירקון 145 תל אביב (במלון קראון פלאזה), טל' 5201169 -03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר