מעדנות משקיעה 260,000 $ ב'קמפיין הפרסי' בו כל רוכש 2 פיצות מעדנות מקבל מלווח חינם

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים, כשהסיסמה היא: "עליי, עליי, עליי – הפעם זה עלינו"

"מעדנות", החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, משקיעה 260,000 $ בקמפיין מכירתי המבוסס על קמפיין הפרסי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים בכיכובם של שאול עזר, יאיר נגיד ודורון שמש, כשהסיסמה היא: "עליי, עליי, עליי – הפעם זה עלינו".

במרכז הקמפיין מבצע שבמסגרתו כל הרוכש 2 פיצות מעדנות מקבל מלווח חינם.

קרדיטים לסרט מבצע:
מנהלת שיווק מעדנות: כרמית לזר
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: שי גורן
מנהל קריאטייב: בני ברונסקי
קופי: בני ברונסקי
סופרוויזרית: נווה זרח
תקציבאית: מאיה פרנס
פלנינג: דותן אלי
מדיה: אורית שטרמן
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
בית פוסט: ברודקאסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר