fbpx

מעדנות משקיעה 260,000 $ ב'קמפיין הפרסי' בו כל רוכש 2 פיצות מעדנות מקבל מלווח חינם

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים, כשהסיסמה היא: "עליי, עליי, עליי – הפעם זה עלינו"
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

"מעדנות", החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, משקיעה 260,000 $ בקמפיין מכירתי המבוסס על קמפיין הפרסי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים בכיכובם של שאול עזר, יאיר נגיד ודורון שמש, כשהסיסמה היא: "עליי, עליי, עליי – הפעם זה עלינו".

במרכז הקמפיין מבצע שבמסגרתו כל הרוכש 2 פיצות מעדנות מקבל מלווח חינם.

קרדיטים לסרט מבצע:
מנהלת שיווק מעדנות: כרמית לזר
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: שי גורן
מנהל קריאטייב: בני ברונסקי
קופי: בני ברונסקי
סופרוויזרית: נווה זרח
תקציבאית: מאיה פרנס
פלנינג: דותן אלי
מדיה: אורית שטרמן
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
בית פוסט: ברודקאסט

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה