מעדנות עולה בקמפיין להשקת סדרת בורקס פילו במגוון טעמי ירקות

הסדרה החדשה כוללת בורקס פילו ללא מרגרינה, עם שמן קנולה ב- 4 טעמים: פטריות, ברוקולי, בטטה ותרד. ההשקעה בקמפיין: כ- 4 מליון ₪

מעדנות, יצרנית המאפים המוקפאים, עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה לקראת שבועות להשקת סדרת בורקס פילו במגוון טעמי ירקות (פטריות, ברוקולי, בטטה ותרד). 
הבורקס עשוי מבצק פילו המכיל שמן קנולה איכותי, ונותן מענה לצרכנים שנושא התזונה חשוב להם. הקמפיין עולה למשך כשבועיים באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪.

סרטון הפרסומת מתאר תרחיש משעשע במשפחה ישראלית, לאחר ששני ילדים מתחילים לשיר ולרקוד במטבח לצלילי "דיווה". הם שרים לאמם כי הבן חש רעב, והיא לא יודעת מה להכין לו. הילדים ממליצים לה לאפות פילו. אחרי שהיא מכניסה לתנור תבנית של בורקס פילו תרד של מעדנות הם יושבים לשולחן וממשיכים לשיר.

קרדיטים:
משרד פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב
שותף וסמנכ"ל קריאייטיב: יגאל שמיר
קופירייטרית: תמי מלצר רוזנווקס
מנהל לקוחות: נועם ליזרוביץ
תקציבאית: ליאת יוצר
ארטדיירקטורית: יעל ארד
מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי
מפיקה: רוית שוורץ
מנהל מחלקת אסטרטגיה: יובל גרופי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר