מעדנים חדשים מטרי בריא: "אודם התות" – תות חתוך עם יוגורט BIO 0%, וחטיפי תות בגביע

"אודם התות" הוא מעדן המכיל יוגורט BIO 0% שומן ותותים חתוכים. התותים מגיעים למפעל היצור של "טרי בריא" במושב מסילת ציון כשהם טריים, ונחתכים ונארזים בתנאים מבוקרים ונקיים. התותים ארוזים בנפרד מהיוגורט ויש לערבב אותם בסמוך לאכילת המעדן

"טרי בריא", יצרנית מעדני בריאות עם פירות טריים, מציגה שני מעדנים חורפיים חדשים על בסיס תותים טריים חתוכים. המוצרים ישווקו בשלב הראשון באופן בלעדי ברשת חנויות הנוחות Yellow, ובהמשך יכנסו לרשתות השיווק ברחבי הארץ.

"אודם התות" הוא מעדן המכיל יוגורט BIO 0% שומן ותותים חתוכים. התותים מגיעים למפעל היצור של "טרי בריא" במושב מסילת ציון כשהם טריים, ונחתכים ונארזים בתנאים מבוקרים ונקיים. התותים ארוזים בנפרד מהיוגורט ויש לערבב אותם בסמוך לאכילת המעדן. הודות לתנאי היצור המיוחדים ולהפרדה בין מרכיבי המוצר, לא מתווספים למוצר חומרי שימור מלאכותיים, כפי שנדרש במעדני חלב רגילים המכילים בתוכם פירות. המוצר מכיל 100 קלוריות ל-260 גרם (39 קלוריות ל-100 גרם).

המוצר השני הוא חטיפי תות חתוכים – המכיל 44 קלוריות ל-110 גרם (40 קלוריות ל-100 גרם).

סדרת מוצרי התותים של "טרי בריא" מתווספת למעדני הבריאות של החברה שהוצגו בשנה האחרונה: "עינוגי בריאות" – מוזלי רגיל ולייט ו"קסם הרימון" – יוגורט עם גרגירי רימון בתוספת דבש או גרנולה.

"טרי בריא" הוא מפעל מוצרי פירות טריים חתוכים הגדול בישראל. קו המוצרים של המפעל כולל, בהתאם לעונות השנה, סלטי פירות, גרגירי רימון, פומלו, תפוחים חתוכים, מנגו וצבר.
החברה, בבעלות ניב חקלאות, מגדלת חלק מהפירות ב-55 דונם מטעים שנמצאים ברשותה. בנוסף בבעלותה מפעל לפריטת רימונים בהודו.

www.taribari.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר