מקדונלד'ס – הביצה הנפתחת בשילוט החוצות

משרד הפרסום Leo Burnett העובד עם מקדונלד'ס העולמית, לא מפסיק לחשוב יצירתיות, ולאחרונה יצא בקמפיין שלטי חוצות לארוחות הבוקר של רשת מקדונלד'ס, עם ביצה הנפתחת בשעות ארוחת הבוקר

משרד הפרסום Leo Burnett העובד עם מקדונלד'ס העולמית, לא מפסיק לחשוב יצירתיות, ולאחרונה יצא בקמפיין שלטי חוצות לארוחות הבוקר של רשת מקדונלד'ס, עם ביצה הנפתחת בשעות ארוחת הבוקר.
השלט המיוחד הוצב בשיקאגו על יד אצטדיון ריגלי הידוע, והטיימר המפעיל את פתיחת הביצה מתחיל ב- 6 בבוקר, ומפסיק ב- 10.30.
התכנון המקורי היה שקליפת הביצה תיפול על הקרקע, אך מגרש החניה שמתחתיו שימש למשחקים של חבורות נערים. במקום זאת הוקמה קונסטרוקציה מיוחדת שאפשרה לקליפת הביצה להיפתח ולהיסגר.
הבעיה ההנדסית הייתה להפגיש את חלקי הביצה בלי לפגוע במבנה. כמו כן, חיישן רוח מתריע כאשר הרוחות החזקות של שיקאגו מציבות בעיות פוטנציאליות, ובעקבות כך לא יאפשרו לקליפה להיפתח.
תהליך התכנון והבנייה של הביצה נמשך 8 שבועות וחצי. לחברת ההפקה ניתנו שלושה שבועות לייצור, וההתקנה נמשכה שישה ימים. הביצה נבחנה, נארזה בחלקים, ונשלחה לשיקאגו להרכבה.

קמפיין הביצים של מקדונדל'ס מצטרף לסדרת שלטים ייחודים ומקוריים כגון קמפיין שלטים לסלטים הירוקים של הרשת, בדמות שלטים בהם נשתלו זרעי חסה במקום האותיות, והירק שגדל צמח לצורת סיסמה המפרסמת את הסלטים הטריים.
הרעיון הינו לקדם ולחזק את נושא הטריות והאיכות במוצרי הרשת.

עוד ביצירתיות ליאו ברנט: פרסומת הרשת לקפה בצורת כוס קפה ענקית אשר בתוכה 16006,400 ליטר של מים בצבע קפה, והקמפיין למילקשייקים של מקדונלד'ס בה העמוד לשלט הפך לקשית שתייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר