רשת מקדונלד'ס בארה"ב טעמה פעם ראשונה את 'נחת זרועם' של צרכנים שהשתמשו בכלי הקרוי Hashtags כדי להוסיף משלהם על מסרים שיווקים בקמפיין טוויטר שרשת המזון המהיר השיקה לאחרונה.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות .
Hashtags מאפשר לעוקבים אחר ציוצי הטוויטר, להוסיף מסרים משלהם, ולהפוך קמפיינים מצוייצים לחברתיים יותר.
כתוצאה מהביקורת הקשה של גולשי hashtags נאלצה מקדונלד'ס להפסיק את הקמפיין, מאחר שכמות התלונות על רמת השירות הנמוכה במסעדות שונות של הרשת יצרה תהודה שלילית.
פרשנות העורך שמחה סיגן: יצירת קהילות סביב ציוצי טוויטר מאפשרת לחברות ורשתות קמעוניות לבדוק תגובות של צרכנים בזמן אמיתי, ומשמשת בעיקר לצרכי מחקר אונליין. מאידך, יתכן שבגלל הניסיון השלילי של רשת כמו מקדונלד'ס יהססו גורמים אחרים להיכנס לגוב האריות הזה.
פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com