מקום ראשון לתוויות היין של ברקן Reserve בתחרות חתך הזהב 2006

מגוונים. סדרת רזרב של יקבי ברקן זכתה במקום הראשון בקטגוריית עיצוב תוויות. במקום השני זכה יין בוטיק של סוד-היין, במקום השלישי – תבור רוזה של יקב תבור. צל"ש – בירה שטרן

תוויות היין של יקבי ברקן מסדרת Reserve זכו במקום הראשון בתחרות חתך הזהב 2006 של אגודת המעצבים הגרפיים בישראל.

חתך הזהב הינה תחרות ארצית לעיצוב והפקות תקשורת חזותית של אגודת המעצבים הגרפיים בישראל. מטרת התחרות לעודד ולטפח את העיצוב הגרפי לתקשורת חזותית ולעורר מודעות לאיכות העיצוב הגרפי והפקתו – בין המעצבים הגרפיים, הלקוחות והקהל הרחב.
התחרות פתוחה בפני מעצבים גרפיים, משרדי פרסום, מאיירים, צלמים, מפיקי דפוס, מוצאים לאור, בתי דפוס, חברות ולקוחות בכל המגזרים.
הערכת העבודה התבצעה על פי רמת העיצוב והרעיון תוך התחשבות באיכויות ההפקה, כאשר ועדת השיפוט כללה אנשי מקצוע בתחומים מגוונים.
סדרת רזרב של יקבי ברקן זכתה במקום הראשון בקטגוריית עיצוב תוויות.
במקום השני זכה יין בוטיק של סוד-היין, במקום השלישי – תבור רוזה של יקב תבור. צל"ש – בירה שטרן.


לדברי אנשי ברקן, עיצוב התוויות לסדרות החדשות של יקבי ברקן – יצירתה של המעצבת רותי קנטור – נתן מענה לערכים המונחים בבסיס האסטרטגיה והמיצוב החדשים של היקב: מומחיות, איכות, יחד עם יצירתיות ותשוקה.
התוצאה לא רק שהיא משדרת יוקרה, תחכום ואלגנטיות, אלא גם מייצרת זיהוי של יינות היקב בכללותם וכן של כל סדרה בהתאם לאופי היינות ולקהל היעד שלהם.

סדרת "רזרב" (Reserve) הנה הסדרה היוקרתית של היקב, שנמכרת בעיקר בשוק התדמית וממצבת את היקב כיצרן של יינות איכות לאניני טעם בעלי מודעות למורכבותם וגווניהם של טעמי היין.
עיצוב התווית מבוסס על דיאלוג בין שני ריבועים. המראה המינימליסטי משדר מקצוענות, איכות, אנינות טעם, יוקרה ואלגנטיות.
על אחד הריבועים מופיע לוגו היקב, שנשאר ללא שינוי אך קיבל אפיון יוקרתי בכך שהוא מוטבע בזהב על רקע שחור בפינה השמאלית העליונה.
השם Reserve מתייחס לשלב היישון בחביות, ההכרחי ליצירת יין איכותי. מספר החודשים בהם התיישן היין בחביות עץ אלון מצוין על הריבוע התחתון, ויוצר רושם של מומחיות והקפדה מקצועית.
לכל תווית יין בסדרה יש צבע מאפיין מתוך סקלה של גוונים מתוחכמים אך בעלי עוצמה, היוצרים מתח מעניין בינם לבין השחור והזהב של לוגו הסדרה.

תת סדרה "אלטיטיוד קברנה" (Altitude Cabernet) תחת סדרת Reserve, הנה סדרת העלית של יינות הקברנה של "ברקן".
בסדרה זו שלושה יינות קברנה שמופקים משלושה כרמים הנמצאים בגובה שונה מעל פני הים, וזה ייחודה.
גם בעיצוב סדרה זו נשמר המראה המינימליסטי האלגנטי והמתוחכם. עיצוב התווית מחולק לשני ריבועים אך הפעם בריבוע העליון מופיע מספר המציין את גובהו של הכרם מעל פני הים. השימוש במספרים מייצג את המקצוענות והדיוק בתהליך עשיית היין.
צבעי הסדרה הם שחור לבן ואפור בלבד והלוגו מוטבע בזהב.
לעיצוב הסדרה מתווספת קפסולה בשני גווני שחור מאט ומבריק, כשאלמנט הריבוע המאפיין את הסדרה מופיע גם בה.

סטודיו רותי קנטור הוקם ב-1985 ע"י רותי קנטור בוגרת "בצלאל". בסטודיו ארבעה מעצבים נוספים. הסטודיו עוסק במיתוג, בעיצוב תדמיות כוללות, קמפיינים פרסומיים, אריזות, מגזינים, בולים, פרוספקטים, עיצוב אתרי אינטרנט ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר