מראה חדש לקטשופ היינץ

המראה החדש ייושם על כל בקבוק קטשופ היינץ בישראל, מהלך המשתלב בשורה של פעילויות שיווקיות הפונות לקהל היעד של הילדים

דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, יוצאת במהלך מיתוג חדש בהמשך למגמה העולמית ומשנה את כל תוויות ואריזות הקטשופ בישראל עם הסיסמא החדשה "צומח. לא מיוצר…". זאת במטרה להדגיש את רכיביו הטבעיים של קטשופ היינץ המבוססים על טהרת העגבניות הטריות הגדלות לאור השמש.

היינץ משתמשת בטכנולוגיית קילוף עגבניות על-ידי אדים, על מנת שלא לפגוע באיכותה ובערכיה התזונתיים של העגבנייה. על אף שקילוף באדים יקר יותר משימוש באמצעיים כימיים, היינץ מחויבת לשמירה על איכות הסביבה ולאיכות מוצריה ולכן אינה משתמשת בכימיקלים שמוזילים את תהליך הקילוף.

המראה החדש ייושם על כל בקבוק קטשופ היינץ בישראל, מהלך המשתלב בשורה של פעילויות שיווקיות הפונות לקהל היעד של הילדים.
לאחרונה הודיעה החברה של שת"פ עם אתר TIPO בפעילות וירטואלית ייחודית שהופכת את בקבוק הקטשופ לכלי משחק במגוון משחקי מחשב ביתיים. חברת CamSpace שפיתחה את הטכנולוגיה הייחודית החדשה בחרה בפעילות עם היינץ כפלטפורמה הראשונה להשקת הטכנולוגיה בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר