חברת דיפלומט, ייבואנית מוצרי קוואקר לארץ, החלה לאחרונה בפעילות קידום מכירות למותג הוותיק. לצורך כך נבחרה חברת מרקס קריאייטיב, המתמחה בפעילות לקידום מותגים.
במסגרת זו, גובש קונספט תחת הסלוגן – " שומרים לך על הלב". במרכולים הגדולים ובסופרים ברחבי הארץ הוצבו דיילים בסמוך לעמדות מיוחדות, לבושים כמאבטחים שהציעו לקונים בחנויות ממגוון מוצרי קוואקר, בהם חטיפי גרנולה ( צ'ואי), דגני בוקר ועוד.
המסר שנבחר ללוות את פעילות הקד"מ הוא "שיבולת שועל שומרת לך על הלב". פעילות קידום המכירות תתקיים במהלך החודש הקרוב.
מרקס, העוסקת בקריאייטיב ופעילויות לקידום מותגים, הוקמה בשנת 2005 על ידי עודד נצר ויניב פרידמן, ופועלת באמצעות שימוש במודל השיווק העגול ללקוח, במסגרתו מטופל הלקוח באמצעות שילוב ייחודי של יכולות החברה, ביניהן: קריאייטיב מנצח, גישות קידום מכירות קלאסיות, מיקסום ההנעה לפעולה, בשילוב אלמנטים של שיווק גרילה. במהלך ובתום הביצוע מקפידים על ביצוע מחקר למדידת תוצאות הפעילות.