משקאות חורף חמים ב-rebar עם טעמים חדשים

הסדרה כוללת חמישה משקאות חמים מבוססי שיבולת שועל ובעלי מרקם עשיר אותם מכינים בבלנדר התורמים לתחושת שובע. צילום רונן מנגן
ההצלחה בחורף הקודם הביאה לחימום מנועים ומשקאות גם השנה. הטעמים החמים החדשים (כולם באנגלית): cafe mocha, matcha, chai, chocolate, peanut butter ב-75 סניפים בפריסה ארצית

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, חוזרת רשת דוכני המשאות rebar עם  הקולקציה החדשה של I'm hot לחורף 2018. הסדרה כוללת חמישה  משקאות חמים מבוססי שיבולת שועל ובעלי מרקם עשיר אותם מכינים בבלנדר – כמו כל המשקאות ברשת, התורמים לתחושת שובע. לפי החברה, בעזרת צוות של תזונאיות, שפים ונטורופתים, פותחו משקאות אלה בטעמים מותאמים לחך הישראלי: matcha, chai, chocolate, peanut butter, cafe mocha.

המשקאות מבוססים על שיבולת שועל יחד עם משקה שקדים, ריקוטה, אגוזים, גרנולה, תבלינים ורכיבים שונים מבוססי צמחים, כגון מאצ'ה וג'ינג'ר. כל אלה נכנסים לבלנדר, מתערבבים ומתחממים עד לקבלת מרקם אחיד. לפי רשת rebar, המשקאות מספקים ערכים תזונתיים רבים ועשירים בנוגדי חמצון, חלבון, סידן וסיבים תזונתיים שמסייעים ביצירת תחושת שובע לאורך זמן. מחיר המשקאות החמים: 20 ₪ למשקה. לצד המשקאות יש בתפריט החורף גם קעריות מעדן שיבולת שועל חם עם תוספות, מוכנות לאכילה עם כפית. המחיר 25 ₪ לקערית.  חברי מועדון זוכים להנחה של 10% על המוצרים החדשים המשתתפים במבצע עד 31.12.2018. טועמות אכול ושאטו ניסו את המשקאות החמים והביעו את דעתן:

hot cafe mocha – קפה מגורען, אגוזי לוז, ריקוטה, דבש, שיבולת שועל, חלב שקדים. דעות הטועמות: ע. כשמקבלים את כוס המשקה, אי אפשר שלא להבחין בריח הקינמון הדומיננטי במיוחד. מסקרן לגלות איך ריקוטה משתלבת במשקה ולא במאכל גבינה, אך ריקוטה כמו ריקוטה כמעט ואיננה מורגשת, כלל ובניגוד לריח הדומיננטי, הטעם עדין על גבול חסר הטעם. בשתי מילים: איפה הקפה? א. נחמד, ריח קינמון בולט מדי, סמיך כמעט עיסתי. י. השתלטות עוינת של קינמון – שבכלל לא מוזכר ברכיבים.) אפשר היה לוותר על הריקוטה שלא הוסיפה כלום, פרט לכל שבלי ריקוטה המשקה גם היה טבעוני, כי הוא מכיל חלב שקדים ולא חלב רגיל. יו. המשקה בעל ריח דומיננטי של קינמון וטעם של תרופה. לא להתקרב.

hot peanut butter. צילום dTales
hot peanut butter. צילום dTales

hot peanut butter – חמאת בוטנים טבעית, שוקולד נוטלה, שיבולת שועל, חלב שקדים. דעות הטועמות: ע. המשקה סמיך מדי לטעמי. הטעם דומיננטי ולכן לא מיועד למי שאינו חובב חמאת בוטנים. במילה אחת: מעניין. עד כתיבת שורות אלה עדיין לא החלטתי אם מעניין בקטע טוב. א. נחמד מאוד, טעמי הבוטנים בולטים. י. סמיך מאוד כתוצאה משילוב נוטלה וחמאת בוטנים.  הטעם של חמאת הבוטנים די בולט, אבל לא לרעה. יו. לטעמי, משקה שמיועד לחובבי בוטנים בלבד. ש.  מתוק, סמיך, מזכיר דייסה, כבד מדי.

hot chai. צילום רונן מנגן
hot chai. צילום רונן מנגן

hot chai – צ'אי, ג'ינג'ר, קשיו, סילאן, שיבולת שועל, חלב שקדים. דעות הטועמות: ע. טעם שמוכר לנו יותר ככוס תה חמה, אבל נחמד מאוד לקבל את הטעם בגרסת החורף של rebar. מבחינת טעמים, כמעט ולא מרגישים כלל את הג'ינג'ר. טעם הקשיו דומיננטי מאוד, וכ מעריצה מושבעת של קשיו – LOVE it! א. קצת מריר, סמיך. לא מתוק, לא טעים. י. קליל ועדין כיאה לתה. הטעמים לא מודגשים מאוד, קשה להבחין במרכיבים השונים (אולי חוץ משיבולת שועל). הייתי ממליצה להוסיף קצת סילאן. יתרון – משקה טבעוני. יו. טעם חביב וסטנדרטי של קפה חלש. טעים, אך חסר ייחוד.

hot chocolate – שוקולד נוטלה, קשיו, שיבולת שועל, חלב. דעות הטועמות: ע. מי שחשב על מרכיבי המשקה הזה, הלך על בטוח. איך אפשר לטעות עם נוטלה, קשיו, שיבולת שועל וחלב? מתוק מאוד וטעים מאוד. השוס: לא להאמין שכל הטוב הזה גם בריא. אז לסיכום, אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ממליצה ללכת עם ה- Hot Chocolate. א. טעים, מתוק. בכללי, טעים יותר כטעימה שהמשקאות פושרים, פחות טעים כשהמשקאות חמים. י. המנצח הגדול של הטעימות. שוקו מתוק וטעים עם נוטלה, ועוד דברים בריאים על הדרך כמו קשיו ושיבולת שועל. קשה לטעות עם זה. יו. משקה טעים, טעם שוקו איכותי. מזכיר את השוקו של ארומה. ש. מתוק מאוד. הכי טעים מכל הטעמים, אך לא משהו שהייתי הולכת לקנות במיוחד. ללא ספק המועדף על טועמות אכול ושאטו.

hot matcha. צילום רונן מנגן
hot matcha. צילום רונן מנגן

hot matcha – מאצ'ה, מרציפן טבעי, גרנולת הבית, שיבולת שועל, חלב שקדים. דעות הטועמות: ע. מפתיע מאוד יחסית לריח המשקה שאינו מגרה כלל לטעמי. טעם עדין ומתקתק בדיוק במידה הנכונה. א. טעם שיבולת השועל בולט מאוד, לא מתוק. י. הריח והטעם של המרציפן דומיננטיים. יהיה טעים למי שאוהב מרציפן, אבל לא למי שמעדיף להתרחק. יתרון – טבעוני. יו. הריח של המשקה לא מעורר תיאבון, והטעם אף פחות. טעם חזק של שיבולת שועל ומרציפן – מזכיר לי דייסה מהילדות. אם יש ספק, אני שונאת דייסה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר