משקאות יוגורט חדשים ממחלבנה: סדרת אנרג'י עם גרנולה

סדרת יוגורט אנרג'י, המגיעה בטעמים גרנולה וסילאן, גרנולה שקד וגרנולה בננה, פותחה בהשקעה רבה לאורך שלוש שנות עבודה. היוגורט מכיל תערובת גרנולה איכותית טחונה ותוספות הסילאן, השקד והבננה מעשירים את טעם היוגורט ונותנים לו ארומה ייחודית

מחלבת "מחלבנה" מפיצה עתה ברשתות השיווק הנבחרות סדרת משקאות יוגורט איכותית חדשה ממותגת כ"אנרג'י".
סדרת יוגורט אנרג'י, המגיעה בטעמים גרנולה וסילאן, גרנולה שקד וגרנולה בננה, פותחה בהשקעה רבה לאורך שלוש שנות עבודה. היוגורט מכיל תערובת גרנולה איכותית טחונה ותוספות הסילאן, השקד והבננה מעשירים את טעם היוגורט ונותנים לו ארומה ייחודית.
משקאות היוגורט משווקים במכלים מעוגלים במשקל 220 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 6.00 ₪.

במחלבנה אומרים כי יחודו של יוגורט "אנרג'י" המכיל שילוב של גרנולה ופירות, הוא בהיותו מוצר שמכיל את כל המרכיבים לארוחה מהירה, מזינה ואיכותית. סדרת המשקאות מותאמת לצריכה לאורך כל היום – ניתן לפתוח את הבוקר עם מנת יוגורט אנרג'י, כ ארוחת ביניים להחדרת אנרגיה במהלך יום עבודה או לימודים. לסיום יום, אחרי אימון כושר, משקה יוגורט אנרג'י הוא תוספת לאנרגיה היומית. הטעמים השונים של משקה היוגורט אנרג'י מגוונים בצורה מושלמת את היום ומספקים מנת אנרגיה להשלמת יום יותר בריא ושבע.

מחלבנה נמצאת בבעלות פרטית של משפחת שרעבי וקבוצת אומץ. המחלבה מתמחה בייצור ושיווק מוצרי גורמה איכותיים וייחודיים מחלב עיזים כבשים ובקר. כיום למחלבנה מגוון רחב של מוצרי גורמה, ביניהם גבינות ברי, קממבר, דפנה (חלב כבשים) ואדום – גבינת עיזים טבולה ביין.

להשיג ברשתות השיווק המובילות, כמן ריבוע כחול, קואופ ישראל, טיב טעם, מניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר