משק צוריאל בקמפיין חדש תחת הסלוגן: טעימה מהגליל

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ופעילות קד"מ, בהשקעה של כ- 400,000 $

"משק צוריאל", שעבר לאחרונה תהליך מיתוג מחדש שכלל גיבוש שפה גרפית, לוגו חדש ועיצוב אריזות, יוצא בקמפיין שיכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ.

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יושקעו $400,000 .
במרכז הקמפיין חלב העיזים ומוצריו הידועים בתועלותיהם הבריאותיות ובטעמם, ויוביל אותו הסלוגן "טעימה מהגליל".

במסגרת הקמפיין הופקו סרטונים קצרים המציגים סיטואציות יומיומיות, כשלפתע נשמעת ברקע עז פועה ומופיע איש המשק המביא עמו רוח גלילית והמלצה לצריכה רגועה של מוצרי משק צוריאל, שהגיעו אל הצרכן היישר מהגליל לאחר תהליך ייצור מוקפד ומלא תשומת לב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר