משרד יחסי הציבור חיה לרון תקשורת פתח מחלקה לתחום המזון והמשקאות

משרד יחסי הציבור חיה לרון תקשורת פתח מחלקה חדשה בתחום המזון והמשקאות. המחלקה תנוהל ע"י יפתח לרון, מבעלי המשרד, שתחום המזון הוא אהבתו הגדולה.

"אני מביא עמי המון אהבה לתחום", אומר יפתח לרון, "השילוב בין האהבה הגדולה שלי לבישול, למזון ולמשקאות, בשילוב הידע הנרחב שלי בתחומי השיווק, יחסי הציבור והתקשורת, יביאו ברכה ללקוחות חדשים מתחום המזון והמשקאות".

יפתח לרון למד מינהל בתי מלון בטכניון, עם התמחות בתחום מזון ומשקאות, ביצע סטאז' במספר בתי מלון יוקרתיים בנושאי טבחות, קונדיטוריה ובר, ועבד בעבר במספר בתי מלון באזור ים המלח כמנהל אירועים.
לרון הוא בשלן, קונדיטור ו"שף חובב", המבשל ואופה להנאת משפחתו וחבריו באופן קבוע ב- 17 השנים האחרונות.

לאחרונה החדיר משרד יחסי הציבור חיה לרון תקשורת לשוק את "גילי התירס של כרמל" עבור חברת פרי גיל ואגרקסקו. המהלך השיווקי-תקשורתי כלל מיתוג התירס והטעם המיוחד באמצעות יצירת דמות התירס גילי, אריזה בולטת ואירועי טעימות בחנויות, בתוספת פעילות תקשורתית בקרב מובילי דעה בתחום המזון.

משרד חיה לרון תקשורת שייך לחיה לרון ויפתח לרון, ומתמחה בייעוץ תקשורתי-שיווקי, מיתוג ויחסי ציבור עבור חברות מתחומים שונים: בריאות, אסתטיקה, מזון ומשקאות, צרכנות ותרבות.

לאחרונה פתח יפתח לרון את בלוג "המטבח של יפתח", המגיש מתכונים לבישול ואפייה ביתית, פרי ניסיונו רב השנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר