משרד יחסי הציבור חיה לרון תקשורת פתח מחלקה חדשה בתחום המזון והמשקאות

משרד יחסי הציבור חיה לרון תקשורת, פתח מחלקה חדשה בתחום המזון והמשקאות.
המחלקה תנוהל ע"י יפתח לרון מבעלי המשרד, שתחום המזון הוא אהבתו הגדולה.

"אני מביא עמי המון אהבה לתחום", אומר יפתח לרון, "השילוב בין האהבה הגדולה שלי לבישול, למזון ולמשקאות, בשילוב הידע הנרחב שלי בתחומי השיווק, יחסי הציבור והתקשורת, יביאו המון ברכה ללקוחות חדשים מתחום המזון והמשקאות".

יפתח לרון למד מינהל בתי מלון בטכניון עם התמחות בתחום מזון ומשקאות, עבר סטאז' במספר בתי מלון יוקרתיים בנושאי טבחות, קונדיטוריה ובר, ועבד בעברו במספר בתי מלון באזור ים המלח כמנהל אירועים.
יפתח לרון הוא בשלן, קונדיטור ו"שף חובב", המבשל ואופה להנאת משפחתו וחבריו באופן קבוע ב- 17 השנים האחרונות.

לאחרונה פתח יפתח לרון את בלוג "המטבח של יפתח", המגיש מתכונים איכותיים לבישול ואפייה ביתית משובחת, פרי ניסיונו רב השנים. כתובת הבלוג:
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=YIFTACHLARON

בין השירותים שהמחלקה החדשה מציעה: כתיבה, עריכה וניסוח מסרים שיווקיים לעיתונות ולתקשורת, משלוח הודעות שוטפות לעיתונות, שימוש בקשרים הרבים והאיכותיים של המשרד עם עיתונאים ואנשי תקשורת, ייזום הכנסת כתבות מקצועיות לעיתוני מזון, ייזום הכנסת ידיעות וכתבות לעיתונים ארציים ומקומונים, ייזום הופעות בתוכניות טלוויזיה ושיתופי פעולה עם ערוצים מובילים וערוצי אוכל, חשיפה באתרי אינטרנט מובילים ואתרי מזון, ייזום ראיונות תקשורת ברדיו הארצי והאזורי, ליווי לתערוכות מקצועיות ויצירת קונספט רעיוני לביתן "אחר" ומושך תשומת לב, ליווי כל הצד התקשורתי של התערוכה והזמנת עיתונאים, ייעוץ מקצועי בנושא אריזות מזון ומיתוג, חשיפה בבלוג המתכונים של יפתח לרון – "המטבח של יפתח", שילוב מוצרי הלקוח ביצירת מתכונים מיוחדים לקהל מטרה של חובבי בישול ומזון, הפקת אירועים ואירועי השקה והזמנת עיתונאי מזון מובילים ועיתונאים מכל ערוצי המדיה המובילים לסיקור האירוע והתכנים שלו, ליווי ותפעול שוטף של כל האירוע מהרעיון, התכנון, הביצוע ועד לפרטים הקטנים.

משרד חיה לרון תקשורת שייך לחיה לרון ויפתח לרון, ומתמחה ביחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי-שיווקי ומיתוג עבור חברות מתחומים שונים: צרכנות, בריאות, אסתטיקה, מזון ומשקאות ותרבות.

לאחרונה החדיר המשרד לשוק את "גילי התירס של כרמל" עבור חברת פרי גיל ואגרקסקו. המהלך השיווקי – תקשורתי המצליח כלל מיתוג התירס והטעם המיוחד באמצעות יצירת דמות התירס גילי, אריזה בולטת ואירועי טעימות בחנויות, בתוספת פעילות תקשורתית בקרב מובילי דעה בתחום המזון.

המשרד קיבל לאחרונה את תקציב יחסי הציבור של חוות הפטריות בתקוע, ומחדיר בימים אלה לישראל שני זנים של פטריות: פטריות שי-טאקה (שיטאקי) טריות, ופטריות מלך היער אף הן טריות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה