משרד יחסי הציבור נעמי צ'רפק פותח מחלקה מתמחה בקולינריה כשרה

משרד יחסי הציבור "נעמי צ'רפק" החוגג השנה עשור להקמתו ומתמחה ביח"צ בענפי הלייף סטייל, קולינריה, תיירות, אופנה, ותרבות ופסטיבלים, הרחיב את פעילותו ופתח מחלקה ייעודית המטפלת בכל הנוגע לענף הקולינריה הכשרה.

פעילות המחלקה תתמקד בייצוג מסעדות, חברות קייטרינג, תיירות קולינרית, פסטיבלי אוכל כשרים ועוד – בכל קשת הכשרויות, החל מכשרות רבנות ועד לכשרות מהדרין, בד"צ ועוד.

על לקוחות המחלקה נמנים חברת הבשר "בלדי" שקיבלה כשרות הרב מחפוד, חברת "פה אחד" המפיקה את פסטיבל "שף תאכל כשר" – פסטיבל המסעדות הכשר, רשת קונדיטוריות "שמו", חברת "השף המתלבש" בבעלות השף והיועץ הקולינרי גיא פרץ, מסעדות "meat and wine" "צ'או בלה", "ימאקה" ו"צימעס" בהרצליה פיתוח, סניפיה הכשרים של רשת "ג'אפניקה", קונדיטוריה ומפעל "חטאים מתוקים", מסעדת "פאסיפיק", מתחם המסעדות הכשר בפארק אזורים פ"ת – מסעדות "אלפרדו", "טריאקי" ו"סלסה", מתחם הסדנאות של רשת "The Cook Store" בר"ג, ועוד.

עובדי המחלקה, ובראשם מנהלת המחלקה, דנה קופר, בקיאים בדיני הכשרות. זאת על מנת שיוכלו לתת ללקוחות המשרד ולאמצעי התקשורת הדתיים מענה מקצועי. בנוסף עובד המשרד בצמוד עם יועצים קולינאיים המתמחים במטבח הכשר, משגיחי כשרות, יצרני מזון כשר ישראליים, ועוד.

מנהלת מחלקת הקולינריה הכשרה, דנה קופר, אומרת: "ההחלטה על הקמת המחלקה הייעודית במשרדנו נבעה מההכרה בצורך הקיים בענף, בעקבות התפתחות ענף הקולינריה הכשרה בשנים האחרונות בישראל ובעולם. ההתמקצעות מול גורמי התקשורת הדתיים מועילה ללקוחותינו, ויוצרת עבורם את ההד התקשורתי הדרוש להם. כמו כן, ההבנה וההיכרות עם שוק ייחודי זה תורמת ללקוחותינו רבות, מה שמסייע לנו לגבש עימם את האסטרטגיה המתאימה להם".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה