מתיחת פנים באוליב קופי בר

בעקבות דרישת הקהל החליטו באוליב קופי-בר להתאים את הסניף המקורי (בוגרשוב 35 ת"א), לקהל שהתבגר עם המקום (5 שנים) ולהתנהל כמסעדה יותר מאשר בית- קפה

בעקבות דרישת הקהל החליטו באוליב קופי-בר להתאים את הסניף המקורי (בוגרשוב 35 ת"א), לקהל שהתבגר עם המקום (5 שנים) ולהתנהל כמסעדה יותר מאשר בית- קפה.

התוצאה: בימים אלה המקום עובר מתיחת פנים יסודית לקראת השינוי החל מריהוט חדש (יותר מאסיבי ומוצק כיאה למסעדה), דרך כלי הגשה חדשים, ועד תפריט חדש ברוח מסעדת בשרים.
על התפריט החדש חתום השף ג'וש מלקולם והוא מציע מנות שמדברות ביסטרו, כמו אנטריקוט 300 גרם עם הום פרייז ברוטב יין אדום ופטריות טריות ב- 64 שקל, אסקלופ עוף על תפוחי אדמה קריספי ברוטב יין לבן ועשבי תיבול ב- 44 שקל, המבורגר מבשר בקר על הגריל עם תוספות ב- 44 שקל וכדומה. בנוסף התפריט החדש מציע הרחבה משמעותית בתחום הקינוחים וכן גם בתחום האלכוהול.

בשונה מרוב הרשתות התל-אביביות ב"אוליב" לא מאמינים בחזות אחידה. האמונה של מנהלי הרשת, מאז ומעולם הייתה התאמה לצרכי הלקוח. בעקבות תפיסה זו, למשל, הוחלט שסניף לילינבלום/ הרצל יפעל 24 שעות ביממה במתכונת של סנדוויץ' בר בכדי להתאים לקהל בלייני הלילה. הדרישה היא שהכתיבה את מדיניות הסניף.

השינוי, מדגישים ברשת, יבוא לצד ולא על חשבון מנות הדגל של המקום. תפריט הבוקר המפורסם עם מנות כמו הבוקר הצרפתי- ביצת עין מונחת על טוסט במילוי גבינת שמנת, עגבנייה וסלומון מעושן בליווי תפו"א ופטריות בחמאה ושום עם סלט ירוק- השקשוקה, וכך גם המיצים הטריים שנסחטים במקום, הקינוחים והקפה, וכמובן האנטיפסטי המפורסם של המקום- יישארו על כנם.


אוליב קופי בר- בוגרשוב 35, תל-אביב. 5283362.
7 ימים בשבוע, 02:00-07:00.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר