מתכוננים לחזרה לבית הספר עם ארוחות בוקר ועשר

עם חזרת הילדים לביה"ס בתחילת ספטמבר, יחזרו לתפריט גם ארוחת הבוקר וארוחת עשר. יצרני ישראל לא ישאירו את ילדינו החמודים רעבים, והם מציעים מגוון רעיונות ומוצרים לשנת הלימודים

ארוחת העשר חוזרת לתפריט
עם חזרת הילדים לביה"ס חוזרת לתפריט גם ארוחת העשר אז איך מכינים ארוחה קלה, מזינה, טעימה, וגם מעניינת? לרותי אבירי, תזונאית ויועצת למאמא עוף, עצות ופיתרונות:
רבות דובר על חשיבותה של ארוחת הבוקר. במחקרים נמצא שילדים שלא אכלו ארוחת בוקר היו רעבים, עייפים, פחות מרוכזים, עצבניים, חסרי עניין ומנוחה.
גם אם הילד אכל ארוחת בוקר, ועל אחת כמה וכמה אם למרות כל "הפטנטים" הילד יצא מהבית בלי ארוחת בוקר, ארוחת עשר חשובה לא פחות.
מומלץ שהארוחה תכיל דגנים מלאים כגון כריך מלחם מקמח מלא, חלבונים בעלי ערך תזונתי גבוה כגון זה שבמוצרי חלב (גבינות לבנות 5%, גבינה צהובה 9%, מעדן חלב), בשרים רזים (רוסט הודו או עוף) או ביצים.
השומנים "הבריאים" יכולים להגיע מטחינה, אבוקדו, זיתים או ממרח ויקול. ולמען הויטמינים והמינרלים כדאי לצרף ירק, פרי. וכמובן- לא לשכוח בקבוק מים.


להפוך את הכריך לאטרקטיבי
אם הכנתם כריך, חשוב להשקיע גם באסתטיקה של הכריך.
צורה מעניינת ולא שגרתית של הכריך בהחלט יכולה לעזור לילד לאכול אותו.
גיא פרנקל, שף הבית של רשת דומו, אומר שאם הילד לא אוהב את העגבנייה עם הקליפה – אפשר להקל על הכנת הסנדוויץ' עבורו בבוקר.
בדומו מציעים מגוון של פתרונות, החל מקולפן עגבניות של חברת Zyliss בעל להב דו- צדדי המאפשר קילוף שני הכיוונים, מתאים לשימוש גם לימנים וגם לשמאליים. הקולפן מתאים לירקות ופירות בעלי קליפה דקה, ומצליח לקלף אפילו פירות בעלי קליפה רכה. בקצה הקולפן יש שפיץ מתכת מחודד להסרת גרעינים, גבעולים וכו'.
פטנט מקורי: מגוון חותכנים בצורות המאפשרים להורה להכין לילד כריך לבית הספר בצורת דובי, לב, כוכב, עיגול ועוד.
החותכנים מוצעים ברשת דומו במחיר 9.90 ש"ח.


רשת רולדין מציעה לילדים לחמניות מיוחדות לביה"ס
רולדין, רשת קונדיטוריות ובתי קפה מציעה לקראת החזרה לביה"ס לחמניות ביס מתוקות בשילוב של שוקלדצ'יפס, ולחמניות מתוקות מקמח חיטה, ובכך חוסכת זמן הכנה להורים הממהרים בבוקר.
בנוסף מציעה רולדין לחמניית בריאות ולחמניית פוגס להכנת כריכים לבית הספר.
לחמניית שוקוצ'יפס – לחמנייה עגולה, אישית מתוקה, בשילוב של פצפוצי שוקולד חלב. הלחמנייה עשויה מבצק סופגניות. 215 קלוריות ל– 70 גרם. 2.5 ₪ .
לחמניה מתוקה – לחמניה עגולה אישית מתוקה, עשויה מקמח חיטה. 200 קלוריות ל- 70 גרם. 2.00 ₪ .
לחמניית בריאות – לחמניית בגט עשויה מקמח סויה, קמח שיפון וקמח לבן. עשירה מאוד בחלבון, סיבים תזונתיים וחומצת שומן Omega 3, בתוספת קווקר, זרעי פשתן, שומשום, גרעיני דלעת וגרעיני חמניות. 345 קלוריות ל- 170 גרם . 3.5 ₪.
לחמניות פוגס (לילדים – ללא זיתים) – לחמנייה מקמח חיטה על בסיס שמן זית, עם מליחות עדינה. 450 קלוריות ל- 170 גרם (או 270 קלוריות ל- 100 גרם). 3.5 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר