מ- 16.9: תכנית בישול חדשה בערוץ 10 עם השף צ'רלי פדידה – צ'רלי בממלכת הדגים

התכנית החדשה בהפקת ענני תקשורת, היא מסע קולינרי עם השף צ'רלי פדידה בעקבות הדייג והדגה בישראל, עם האנשים שבזכותם יש במטבח הישראלי מנות דגים מוצלחות

תכנית בישול חדשה תעלה בערוץ 10 עם השף צ'רלי פדידה – צ'רלי בממלכת הדגים. שידור ראשון של התכנית בערוץ 10 יהיה ביום ו' 16.9.16 בשעה 18:00.
התכנית החדשה בהפקת ענני תקשורת, היא מסע קולינרי עם השף צ'רלי פדידה בעקבות הדייג והדגה בישראל, עם האנשים שבזכותם יש במטבח הישראלי מנות דגים מוצלחות.

כל פרק בסדרה יעסוק בדג ארץ ישראלי אחר, ממקום גידולו ועד הגעתו לצלחת, מדן ועד אילת.
צ'רלי יפגוש דייגים מקומיים, יתנסה בשיטות דייג שונות ומגוונות, יבקר בשווקי דגים אותנטיים ויבשל מנת דגים מפנקת למארחיו: בכנרת הוא ידוג אמנון בידיים עם פדידה הדייג המכהן כיו"ר ארגון הדייגים של טבריה. בג'יסר א-זרקא הוא יתנסה בפריסת רשתות עם מוסא הדייג, מקצוע שעובר בירושה במשפחתו. באשקלון יפגוש צוות כבאים שהתרפיה שלהם אחרי יום עבודה מסכן חיים היא לצאת לדוג בים, וביפו יפגוש את משפחת המלוכה של דייגי יפו, משפחת זיינב.

אבל לא רק דייגים. השף צ'רלי פדידה יבקר בבריכות הגידול של דגים שונים ברחבי הארץ, ילמד על חקלאות המים ההולכת ומתפתחת בישראל ועל המחקרים השונים הנעשים לביות דגים, ויתנסה בשלל תפקידים שונים כהאכלת דגים, העברת דגיגונים לבריכות רבייה ותצפית ברבייה של דגים. הוא יבקר בבריכות מעגן מיכאל, הקיבוץ המתקדם בארץ בתחום. הוא ייסע עד עמק המעיינות היפהפה לראות ולהתנסות בחקלאות המים שהשתלטה על האזור, יבקר בכלובים בים בנמל אשדוד, שם הצליחו לגדל את דג הדניס בכלובים בלב ים, וידרים עד אילת אחר המחקרים הכי חדשים לביות מלך הדגים, הלוקוס.
בכל מקום בו יבקר, צ'רלי לא יבוא בידיים ריקות. הוא יבשל למארחיו בשטח ובפשטות מנות דגים ייחודיות ועשירות.

בראש ובראשונה זוהי סדרה על חומר הגלם הכי עשיר במטבח ועל המנות המגוונות שאפשר להכין ממנו. בכל מקום אליו יגיע, צ'רלי יפגוש ויבשל עם הבשלנים והשפים המקומיים המתמחים במנות דגים. הוא יכין גפילטע פיש בבני ברק, פאייה בסגנון טברייני עם אביגיל אהרון, שפית ואושייה קולינרית מקומית, הוא יעשן דגים עם מומחה מספר אחד בתחום, דרור פילץ', ילמד להכין חריימה בסגנון ערבי בבית משפחת ג'ורבאן בג'יסר א-זרקא, כפר הדייגים האותנטי היחיד בארץ, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר