נאפיסולוגיה: הסניף הראשי של נאפיס ייפתח לאחר ייעוץ גרפולוגי ונומרולוגי צמוד

הסניף הראשי של רשת המסעדות יעסיק כ-100 עובדים. פתיחת הסניף, מיון העובדים ובחירת חברי ההנהלה – נעשו בליווי מכון פרסונה המתמחה באבחון גרפולוגי ונומרולוגי

רשת מסעדות נאפיס תפתח בחודש הבא את הסניף הראשי שלה בראשון לציון, בבניין בן 3 קומות המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר, בו יפעלו משרדי ההנהלה הראשית ויועסקו בו כ-100 עובדים.

בקומה התחתונה של הבניין החדש תחנך מסעדת הדגל של נאפיס, ובה יוכלו לסעוד כ-200 אורחים בעת ובעונה אחת. המסעדה הממוקמת ברחוב בקר 10 ראשל"צ, תיפתח רשמית במהלך חודש דצמבר הקרוב, ותפעל 24 שעות ביממה.

זאב רחמני, מבעלי הרשת, אומר כי לכל אורך התקופה בה נבנה בית נאפיס הוא נעזר בייעוץ צמוד של מכון פרסונה המתמחה באבחון גרפולוגי ונומרולוגי של עובדים וחברי הנהלה, התאמת מנהלים לצוותים קיימים, וכן ייעוץ בכל הנוגע לבחירת שותפים, הרחבת עסק או צמצומו, שינוי ליבה עסקית ועוד.

"בכל בחירה שעשיתי התייעצתי קודם כל עם יהודית ושוקי גבאי (בעלי מכון פרסונה) ומדובר בשאלות כמו: מיקום הבניין, מועד תחילת הבנייה, בחירת החברה הקבלנית וקבלני המשנה, מועד פתיחת הבניין והמסעדה, אך במיוחד בבחירת עובדים וחברי הנהלה", אומר רחמני הנעזר בשנים האחרונות במכון פרסונה לבחירת עובדיו, וטוען כי הייעוץ המתמשך הפחית באופן משמעותי את פרישת העובדים הזמניים, הגביר את יעילות העבודה בכל סניפי הרשת, והאיץ את התרחבותה.

רשת נאפיס מציעה מטבח אתני בשישה סניפים מחיפה עד באר שבע – והיא מעסיקה כ-600 עובדים.


בית נאפיס
רח' בקר 10
א.ת. ראשון לציון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר