ניופאן מציגה סיר המאפשר טיגון צ'יפס עם כף שמן אחת בלבד

הסדרה החדשה מאפשרת בישול וטיגון תוך שמירה על הערכים התזונתיים של המזון, עם הפחתה ניכרת בשימוש בשמנים ושומנים, וצמצום משך זמן הכנת הארוחות

חברת ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה, מציגה קו חדש של מוצרי חשמל של טפאל לבישול בריא – Nutritious & Delicious.

טפאל הינו מותג בינלאומי מוביל בייצור מוצרי נוחות קטנים לבית, וכלי בישול המצופים בציפוי טפלון.
קו מוצרי הבישול הבריא של טפאל מציע פתרונות בישול המאפשרים לבעלי מודעות לתזונה נכונה לשלב בין מזון ובישול בריאים לבין הנאה קולינרית.
הסדרה החדשה מאפשרת בישול וטיגון תוך שמירה על הערכים התזונתיים של המזון, עם הפחתה ניכרת בשימוש בשמנים ושומנים, וצמצום משך זמן הכנת הארוחות.

בסדרה זו מוצע ה- ActiFry, סיר הטיגון והבישול הראשון המאפשר טיגון 1 ק"ג צ'יפס עם כף שמן אחת בלבד. טכנולוגיה זו הרשומה כפטנט ופותחה על ידי חברת טפאל במשך 10 שנים, מאפשרת פיזור השמן בסיר באופן אחיד בעזרת להב ערבול. כמו כן, מערכת החימום בסיר והאוויר החם מבטיחים תוצאה מוצלחת של טוגנים פריכים מבחוץ ורכים מבפנים.

טיגון באמצעות ה- ActiFry מכיל 3 אחוזי שומן בלבד, מה שמאפשר שמירה על תזונה מתונה מבלי לוותר על ההנאה ממאכלים טעימים. באמצעות טיגון ובישול בסיר, המזון שומר על טעמו הטבעי והודות לשימוש בכמות שמן מופחתת, ישנם פחות ריחות לוואי והניקיון הופך מהיר יותר. 

ה- ActiFry משמש גם להכנת מאכלים מגוונים כדוגמת עוף, בקר, בשר הודו וירקות מטוגנים בטעמים שונים. בעזרת ספר מתכונים המצורף לסיר הטיגון, ניתן ליהנות מלא פחות מ-30 מתכונים אשר ילוו את המשתמשים בהכנת מאכלים שונים ובריאים.

לסיר הטיגון קיבולת של 1 ק"ג, כף מדידה 14 מ"ל, מחבת טפלון נשלף לניקוי קל ונוח, מכסה שקוף לבקרה על מצב הטיגון, ידיות אחיזה ודפנות קרות למגע לבטיחות מירבית, פתיחה אוטומטית, וטיימר דיגיטלי.

מחיר סיר טיגון Actifry של טפאל: 1,890 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר