ניר צוק יגיש סדרה חדשה בערוץ האוכל בנושא קפה בשיתוף מועדון הקפה

ערוץ האוכל מבית ענני תקשורת יקיים שיתוף פעולה עם מועדון הקפה – גוף ייבוא ושיווק מכונות קפה וקפה איכותי, במסגרתו השף ניר צוק יגיש סדרה חדשה בערוץ האוכל בנושא קפה, יחד עם אופיר פרימר, סמנכ"ל חברת מועדון הקפה ומומחה קפה. הסדרה, בת חמישה פרקים תעסוק בעולם הקפה, גווניו וטעמיו

ערוץ האוכל מבית ענני תקשורת יקיים שיתוף פעולה עם מועדון הקפה – גוף ייבוא ושיווק מכונות קפה וקפה איכותי, במסגרתו השף ניר צוק יגיש סדרה חדשה בערוץ האוכל בנושא קפה, יחד עם אופיר פרימר, סמנכ"ל חברת מועדון הקפה ומומחה קפה.
הסדרה, בת חמישה פרקים תעסוק בעולם הקפה, גווניו וטעמיו.

לערוץ האוכל אייטמים, תוכניות וסדרות הבאות ללמד בישול על כל גווניו וצורותיו. לערוץ 70,000 מנויים, והוא ממוצב כבית ספר הטלוויזיוני הישראלי לבישול ואירוח הכולל חמישה עולמות תוכן שונים : מטבח ביתי, מטבח בריא, מטבח גורמה, מטבח עולמי, ואירוח ומשקאות.

במהלך הסדרה ינסו צוק ומומחי מועדון הקפה לענות על שאלות כמו כיצד קוטפים קפה, מהם סוגי הקפה השונים ומהו תהליך הקלייה, וכן על שאלות כמו איך לבחור קפה הביתה, כיצד לשמור עליו, איך טועמים אותו ואיך מכינים אותו, ועד לשאלות כמו כיצד משלבים קפה במשקאות אלכוהוליים ואוכל. השף צוק עצמו ידגים בסדרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר