נמאס לכם לחכות: עכשיו על המדף – אבוקדו 'מוכן לאכילה'

הצרכן הישראלי התרגל לצרוך את האבוקדו שלו כשהוא קשה כמו אבן, לעטוף אותו בעיתונים ולהמתין בסבלנות כמה ימים עד שיתרכך. בימים אלה הופיע על מדפי רשתות השיווק אבוקדו שעבר תהליך הבחלה ("הבשלה") עוד בבית האריזה, והוא מוכן לאכילה

הצרכן הישראלי התרגל לצרוך את האבוקדו שלו כשהוא קשה כמו אבן, לעטוף אותו בעיתונים ולהמתין בסבלנות כמה ימים עד שיתרכך. בימים אלה הופיע על מדפי רשתות השיווק אבוקדו שעבר תהליך הבחלה ("הבשלה") עוד בבית האריזה, והוא מוכן לאכילה.

האבוקדו 'המוכן לאכילה', עובר התאמה לפורמט החדש באמצעות תהליך הבחלה בן שלושה ימים בבית האריזה מילופרי מתשלובת מילואות, במהלכו הוא נחשף לטמפרטורה מסוימת ולגז האתילן (אותו פולטים באופן טבעי פירות). כך מושגת הבשלתו באופן אחיד והומוגני.

לדברי רמי בר זיו, מנכ"ל מילופרי, כמו פירות אחרים, גם האבוקדו מגיע למלוא ערכיו התזונתיים לאחר ההבשלה. בנוסף, אין עוד צורך להתאזר בסבלנות עד להתרככותו.

"רבים מהממתינים להבשלת האבוקדו מגלים לאחר הפתיחה שחלקים ממנו השחירו, או עדיין לא בשלים מספיק", מסביר בר זיו "באירופה וגם אצלנו בצה"ל, משווק האבוקדו רק לאחר שעבר הבחלה והוא מוכן מייד לאכילה. עם זאת, בישראל התרבות שלנו כצרכנים היא למשש את הפירות, מה שפוגע באחידות ההבשלה של הפרי ובאיכות הפרי".

את האבוקדו המוכן לאכילה ניתן יהיה להשיג ברשת השופרסל.

מילופרי מתשלובת מילואות הינה אינטגרציה לאריזה ושיווק פירות ממטעים במושבי וקיבוצי הגליל המערבי. המפעל הוקם בשנת 1980 ו-80 אחוז מפעילותו מיועדת לייצוא. במפעל אורזים אבוקדו, ליצ'י, פירות הדר ופירות עונתיים נוספים לייצוא ושווק מקומי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר