fbpx

נמר של נייר: תקציב הפרסום לבית הספר לברמנים זמן אמיתי חוזר למידן-שנהב

התקציב שצפוי לעמוד ב- 2006 על 200 אלף דולר, טופל במשך שנתיים במידן-שנהב, ולפני כחצי שנה עבר לפרסום וילנאי. עתה הוא חוזר למידן-שנהב
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

תקציב הפרסום של בית הספר לברמנים זמן אמיתי חוזר למשרד הפרסום מידן-שנהב. כך דיווח פקסעיתון ענף הפרסום "נמר של נייר".

התקציב שצפוי לעמוד ב- 2006 על 200 אלף דולר, טופל במשך שנתיים במידן-שנהב, ולפני כחצי שנה עבר לפרסום וילנאי. עתה, כאמור, הוא חוזר למידן-שנהב.

שאול מידן, מבעלי המשרד, אמר לנמר של נייר, כי החל מינואר צפוי לעלות קמפיין חדש, בעיקר ברדיו ובאינטרנט, כאשר בימים אלה עולה קמפיין שילוט חוצות.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר