נסטלה מרחיבה את המגוון: מולטי צ'יריוס עם 4 דגנים מלאים באריזות מוגדלות

דגני הבוקר של נסטלה משווקים בישראל משנת 1995, וכוללים כיום 14 מותגים שונים. על-מנת לשפר עוד יותר את הערך התזונתי של דגני הבוקר שלה, דואגת נסטלה להוסיף להם שורת רכיבים חיוניים במינונים המתאימים לילדים ולמבוגרים

נסטלה מוציאה לשוק אריזות מולטי צ'יריוס מוגדלות של 600 גרם. מדובר בתוספת משמעותית של 33% יותר תכולה. במקביל ממשיכה נסטלה לשווק את מולטי צ'יריוס גם באריזות המקוריות של 450 גרם.

מולטי צ'יריוס הינם דגני בוקר המכילים ארבעה דגנים מלאים החיוניים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה ומאוזנת. דגני הבוקר של מולטי צ'יריוס כוללים: תירס מלא המכיל ויטמינים C ו- A התורמים לבריאות העיניים, העור והשרירים. שיבולת שועל מלאה המספקת חלבונים לגדילה וויטמין B המסייע לגוף בניצול אנרגיה ממזון. חיטה מלאה היא המקור הטבעי של אנרגיה וסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות עיכול תקינה. אורז מלא העשיר בפחמימות מורכבות, המהוות מקור חשוב של אנרגיה.

דגני הבוקר של נסטלה משווקים בישראל משנת 1995, וכוללים כיום 14 מותגים שונים. על-מנת לשפר עוד יותר את הערך התזונתי של דגני הבוקר שלה, דואגת נסטלה להוסיף להם שורת רכיבים חיוניים במינונים המתאימים לילדים ולמבוגרים. כך מועשרים הדגנים בסידן – החיוני לגדילה ולחיזוק של עצמות ושיניים, ברזל החיוני לאיזון והספקת אנרגיה לגוף בעיקר בילדים בגיל הצמיחה, ותוספות אחרות של ויטמינים ומינרלים בעלי חשיבות לאיזון, לחילוף חומרים להתפתחות הגוף ויכולת הריכוז והחשיבה.


מחיר מומלץ לצרכן: 25.65 ₪ לאריזה במשקל 600 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
מולטי צ'יריוס משווק ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר