נסטלה פוד סרוויס מרחיבה את סדרת מרקי SUPER SOUP עם שני טעמים חדשים: ירקות כתומים וירקות עשיר

לקראת החורף מרחיבה נסטלה פוד סרוויס, החטיבה המקצועית של קבוצת אסם, את סדרת מרקי SUPER SOUP עם שני טעמים חדשים: SUPER SOUP ירקות כתומים ו- SUPER SOUP ירקות עשיר

לקראת החורף מרחיבה נסטלה פוד סרוויס, החטיבה המקצועית של קבוצת אסם, את סדרת מרקי SUPER SOUP עם שני טעמים חדשים: SUPER SOUP ירקות כתומים ו- SUPER SOUP ירקות עשיר.

מרקי SUPER SOUP פותחו בנסטלה פוד סרוויס בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המאפשרת שילוב של ירקות וקטניות טריים, השומרת על טעמם ועל מרקמם גם לאחר הרתיחה. המרקים קלים מאוד להכנה ומאפשרים לכל איש צוות במטבח המקצועי להכין מרק ללא צורך במיומנות, במינימום מאמץ ובמינימום פחת. כמו כן, שפים המקצועיים יכולים לעשות בהם שימוש גם כבסיס למרקים מורכבים ולרטבים.

SUPER SOUP ירקות כתומים כולל מבחר של ירקות ביניהם: תפו"א, גזר, דלעת, בטטה, בצל וסלרי המעניקים למרק את צבעו וטעמו.
SUPER SOUP ירקות עשיר כולל שילוב של בצל, סלרי, גזר, אפונה, שעועית ירוקה, קישואים, פטרוזיליה ומיני תבלינים להעשרת הטעם.

המרקים החדשים מצטרפים למגוון של 10 טעמים המאפשרים לכל שף להציע ללקוחות מרק בטעם שונה מידי יום. הטעמים המוצעים הם: עדשים, חומוס ועדשים, שעועית, גריסים, פטריות קטיפתי, בצל, סלרי, עגבניות ואורז, אפונה, עוף ועוד. כל שקית של מרק SUPER SOUP מכילה 50 מנות אותן ניתן להכין בהדרגה על פי קצב ביקוש הסועדים ואז לחדש את המלאי על פי הכמות הרצויה ובכך להימנע מפחת.

סדרת מרקי SUPER SOUP היא סדרת פרווה, המאפשרת לכל סוגי המסעדות, בתי המלון והקייטרינג להשתמש בהם ולהגישם לצד מנות חלביות ובשריות כאחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר