נסטלה: קמפיין במיליון ש"ח לדגנים מלאים

נסטלה העלתה קמפיין לכלל דגני הבוקר שלה המכילים דגנים מלאים. הקמפיין נועד להסביר את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה, ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים

נסטלה העלתה קמפיין לכלל דגני הבוקר שלה המכילים דגנים מלאים.
הקמפיין נועד להסביר את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה, ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים.

הקמפיין, תחת הסיסמא "דגני הבוקר של נסטלה מכילים דגנים מלאים באחריות", הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כמיליון ₪.

הקמפיין משודר במשך שבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.

קרדיטים:
חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם:
מנכ"ל – נילי צור
מנהלת שיווק – רונית מעוז
מנהלת מותג – יעל בן ענת

מקאן אריקסון:
סמנכ"ל לקוחות – רוני שובל
סמנכ"ל קריאייטיב – יניב מלינרסקי
מנהלת קריאייטיב – מאיה קרמן
קופי – יפתח שריג
ארט – מיקי פטריק
מפיקת משרד – עידית לוי
מנהלת לקוחות – מירב לוי
תקציבאי בכיר – גיא יגור
מנהלת פלנינג – שירה לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר