נפתחה מסעדת SEVEN החדשה של השף גיא פרץ מול הים בת"א

מול הים בת"א, על יד חוף מציצים, פתח השף גיא פרץ על הגג של מלון אלכסנדר, את המיזם הקולינרי הבא שלו: מסעדת הדגים הים תיכונית SEVEN הכשרה, המציעה לרגל הפתיחה ארוחה ב- 77 ₪, עם דגשים על החיים בים תיכון – שמן זית, דגים טריים, יבול מקומי

מול הים בת"א, על יד חוף מציצים, פתח השף גיא פרץ על הגג של מלון אלכסנדר, את המיזם הקולינרי הבא שלו: מסעדת הדגים הים תיכונית SEVEN הכשרה, המציעה לרגל הפתיחה ארוחה ב- 77 ₪, עם דגשים על החיים בים תיכון – שמן זית, דגים טריים, יבול מקומי.

הארוחה נפתחת בלחם ביתי חם לצד מטבלי השף. אחר כך עוברים למנה ראשונה לבחירה ולמנה עיקרית. ואת הכול מלווים בכוס יין הבית או קאווה מבעבעת צוננת ומרווה. 

מנה ראשונה לבחירה:
7 ירוקים – מיקס ירוקים, פלחי צנוניות, פלחי סלק אפויים, כדורי לבנה, קרוטוני טורטייה ופרמז'ן בוינגרט הדרים ודבש, סלט קוסקוס – עגבניות שרי, צנוניות, בצל ירוק, קוסקוס מלא, עשבי תיבול טריים, לבבות ארטישוק צלויים וגבינת פטה בשמן זית, סרדינים – פילטרים של סרדין טרי, כבושים בפסטו, כוסברה, פלחי סלק צלויים ושום קונפי, סיגר סלמון ובזיליקום – על קרם לימונים כבושים וגבינת שמנת.
מנה עיקרית לבחירה:
לינגוויני סלמון וקרם פלפלים – נתחי סלמון, טימין, שום, יין לבן, קרם פלפלת, ואטישוק, ניוקי פורטבלו כמהין – ניוקי פריך בשמן כמהין ופורטובלו, טאג'ין דגים – קדירת פילה מוסר בפלפלים חריפים שום וכוסברה, קבב דגי ים – קבב קצוץ על הסכין, עגבניות, פלפל חריף וסומק, טחינה גולמית על לב חציל ופסטו כוסברה, סינייה בס הסלע – סינייה בס הסלע צרוב בגריל, מוקרם בטחינה ולימונים כבושים על מצע לב חציל וזר ירקות בגריל, פילה בורי ים תיכוני – צרוב בגריל בשום קונפי, לימונים כבושים, עשבי תיבול טריים ושמן זית על מצע זר ירקות בגריל ופלחי תפודים.

SEVEN – מסעדת גג
רח' חבקוק 3, קומה 7 על גג מלון אלכסנדר ת"א
טל. 03-5466772
www.seven.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר