נפתחה מעדניית BEFOOD לאוכל טבעוני, בריא ואורגני

בשורה חדשה לטבעונים, לצמחונים, למחפשים אופציה טעימה, בריאה ונגישה לארוחת הצהרים שלא תכביד על הגוף במשך שעות, או לאלה המבקשים ליהנות מארוחה קלילה, מזינה ועשירה בטעמים. BEFOOD מציעה חוויית מזון בריאותי למהלך היום: שייקים, סלטים, כריכים, תבשילים וקינוחים, אותם ניתן לקחת במקום או להזמין במשלוח

בשורה חדשה לטבעונים, לצמחונים, למחפשים אופציה טעימה, בריאה ונגישה לארוחת הצהרים שלא תכביד על הגוף במשך שעות, או לאלה המבקשים ליהנות מארוחה קלילה, מזינה ועשירה בטעמים.

מעדניית BEFOOD מציעה תפריט עשיר וטעים שכולו טבעוני, מבוסס על חומרי גלם אורגניים בלבד, וכולל סלטים קרים וחמים, תבשילים מגוונים, כריכים, שייקים מרעננים, קינוחים ומנות מתחלפות. כל המנות נעשות בתחילת כל יום ואינן מכילות חלבון מהחי, חומרים משמרים, תוספים מלאכותיים או סוכר.
את מגוון המנות ניתן לקחת מהמעדנייה שברחוב אבן גבירול 151 בתל אביב, או בהזמנת משלוח בטלפון או באינטרנט.

תפריט המעדנייה והמשלוחים מציע נשנושי בוקר: פירות העונה; יוגורט קשיו עם פירות וגרנולה; שייק לצד מאפין (32-17 ₪); שייקים שונים על בסיס פירות, עלים ירוקים, אגוזים, חלב שקדים או קקאו (28-14 ₪); סלטים: גינה – שעועית מש מונבטת, קייל, עגבניות ובצל ירוק; סופרפודס – מגוון מזונות על, עשבי תיבול, תפוח ומשמש מיובש; בראשית – מגוון שורשים, ירקות, עשבי תיבול, אגוזים וקוקוס ברוטב אינדונזי; בורמזי – אצות, גזר, מלפפון, נבטים ושומשום; רענן מוקפץ – נבטים, עגבניות שרי, פקאן וערמונים (38-32); תבשילים: קציצות עדשים מונבטות על מצע מג'דרה או סלט ירוק לצד רוטב קשיו-פטריות; עגבניות ובצלים במילוי אורז בשמתי, צימוקים ופיסטוקים ברוטב פירות יבשים (48-20 ₪); כריכים מלחמים מלאים: פריטטת עשבי תיבול – "חביתה" מקמחי חומוס ותירס עם גבינת קשיו וירקות; סביחשוקה עם עגבניות, בצל, שום, צ'ילי וחציל קלוי; ביפוד בורגר – קציצת עדשים בלחמנייה מלאה עם טחינה וירקות (38-28 ₪); קינוחים: דייט בולס – כדורי אנרגיה מתמרים, שקדים וקקאו אורגני; מאפין מקמח כוסמין; עוגות בשלוש שכבות עם קרם אגוזים ופירות (180-12 ₪ לעוגה גדולה).

לצד כל מנה מופיעים מאפייניה השונים (ללא גלוטן, מאזן רמות סוכר וכולסטרול, Raw Food, ערך קלורי וכד'), ובמעדנייה פועלת תזונאית המעניקה ייעוץ ומתאימה מנות על פי הצרכים הבריאותיים השונים, הטעם והעדפות הלקוחות.

לצד המבחר העשיר של המאכלים המוכנים, מציעה BEFOOD מגוון רחב של מוצרים טבעיים כגון יינות אורגניים, שמני זית, שומשום, קוקוס והמפ, שוקולד טבעוני, קרקרים מלוחים ומתוקים, טחינה מלאה, ריבות, זיתים, חמאת שקדים, רוטב מייפל, חמוצים תוצרת בית, משקה קמבוצ'ה, חליטות צמחים ותערובות סופרפוד.

על התפריט והכנת המנות מופקדת השפית הטבעונית עדי אשכנזי, המתמחה באוכל בריא וב-Raw Food. מתוך אמונה שאורח חיים בריא כולל גוף, נפש ונשמה, ב-20 השנים האחרונות אשכנזי למדה והתמקצעה בתחומים שונים הקשורים לאורח חיים בריא ורפואה אלטרנטיבית, הנחתה סדנאות בישול והעבירה הדרכות. את כל הכלים שרכשה ואת ניסיונה העשיר בזרמים השונים של המטבח הבריא מתרגמת אשכנזי לתפריט המעדנייה והמשלוחים של BEFOOD, שמציע מנות המשמרות בתוכן את האנזימים, הוויטמינים והמינרלים ברמה המיטבית מבלי להתפשר על הטעם וההנאה.

מעדניית BEFOOD 
ח' אבן גבירול 151 תל אביב
טל. 077-9344770
א-ה: 19:00-11:00, ו: 15:00-10:00
משלוחים: ת"א, ר"ג, גבעתיים, קריית אונו, פ"ת, הרצליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר