נשיכת אהבה של "פפדיו" PEPPADEW פלפל פיקנטי מתוק

החברה משתמשת במתכון ייחודי וסודי לעיבוד הפלפל – שהתגלה בדרך מקרה בדרום אפריקה. הפלפל הפיקנטי "פפדיו" PEPPADEW הוא פרי חדש אשר משלב באופן ייחודי בין טעמי חריף ומתוק. אין תחושת חריפות – רק "נשיכת אהבה". המתכון של המרינדה ושיטת העיבוד הסודית שומרים על ה"קריספיות" הייחודית אשר ביחד עם הטעם המתוק/פיקנטי יוצרים הרפתקה קולינרית שונה וחדשה

חברת "פפדיו אינטרנשיונל" משווקת ברחבי העולם סדרת מוצרי פלפל פיקנטי מתוק תחת המותג "פפדיו" PEPPADEW.
החברה משתמשת במתכון ייחודי וסודי לעיבוד הפלפל – שהתגלה בדרך מקרה בדרום אפריקה. הפלפל הפיקנטי "פפדיו" PEPPADEW הוא פרי חדש אשר משלב באופן ייחודי בין טעמי חריף ומתוק. אין תחושת חריפות – רק "נשיכת אהבה". המתכון של המרינדה ושיטת העיבוד הסודית שומרים על ה"קריספיות" הייחודית אשר ביחד עם הטעם המתוק/פיקנטי יוצרים הרפתקה קולינרית שונה וחדשה.

"מכורים" למוצר בעולם מצהירים שאין לטעות בטעם ובנשיכת האהבה בכל פעם שהם פותחים צנצנת של פלפלים פיקנטיים מתוקים. הסיבות לכך: עיבוד ללא חומרים משמרים – שמירה על ה"קריספיות" מבלי לאבד את צפיפות החומר; חיי מדף של 24 חודש; טעם ייחודי מזוהה עם המוצר – שיטת העיבוד משמרת את הטעם המקורי תוך יצירת איזון בין המתיקות ונשיכת האהבה.

חברת טומין ת.ג.ע. מייבאת בבלעדיות פלפל פיקנטי מתוק שלם במותג "פפדיו" בטעם עדין או בטעם חריף, בצנצנות בנות 400 גרם משקל נטו.
מחיר מומלץ: 27.90 ש"ח ליחידה.

להשיג ברשתות הקולינריה – spices, לגעת באוכל, בסו-שף, במעדניות מובחרות, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר