נתחי עגל רזים מאדום-אדום של תנובה

תשלובת בקר תנובה משיקה סדרת נתחי פרימיום חדשה, המורכבת מנתחים שמקורם בחלק האחורי של העגל. נתחי הפרימיום של "אדום אדום" נמכרת במעדניות הרשתות ומתאפיינת בנתחים טריים

תשלובת בקר תנובה משיקה סדרת נתחי פרימיום חדשה, המורכבת מנתחים שמקורם בחלק האחורי של העגל. נתחי הפרימיום של "אדום אדום" נמכרת במעדניות הרשתות ומתאפיינת בנתחים טריים.

סדרת הפרימיום כוללת נתחי שייטל- (או בשמו העברי) כנף העוקץ, צ'אך-ירכה, כף, ויסבראטן- ראש ירכה ואווזית-נוס. עד כה נחשבו הנתחים המצטיינים באיכותם ומתאפיינים בכך שהם רזים, כנדירים לצרכן הישראלי בגלל מורכבות ההכשרה, אולם עם השקת הסדרה יהיו הנתחים זמינים לציבור הרחב כשהם כשרים כהלכה לאחר שעברו תהליך ניקור קפדני.

מוצרי הסדרה:

שייטל-כנף העוקץ: מהמשובחים שבנתחי העגל! נתח בעל מרקם רך ועסיסי במיוחד, מושלם לצלייה בתנור כנתח, כסטייק (ידוע בשמו המקצועי Rump סטייק) על האש או במחבת, או פרוס דק להכנת שניצלים ואסקלופים.

צ'אך-ירכה: נתח גדול בעל צורת משולש אופיינית. נתחים מאזור ה"שפיץ" יהפכו על האש במהירות לסטייקים עסיסיים בעלי טעם נפלא. הצ'אך מתאים גם לפריסה לרצועות ולהקפצה על ווק, כצלי ולהכנת תבשילי קוביות.

כף: נתח מרשים בגודלו ובאיכותו המשובחת. מושלם להכנת רוסטביף בצלייה בתנור, שניצלים, אסקלופים או סטייקים בטיגון או בצלייה על האש. נתח הכף דל בשומן וערכיו התזונתיים גבוהים במיוחד!

ויסבראטן- ראש ירכה: נתח יפהפה, מאופיין בצבע ורדרד בהיר, בצורה משולשת ובשכבת שומן על חלקו העליון. שכבת השומן הופכת את הויסבראטן לנתח קלאסי לבישול ארוך וממושך בנוזלים (צלי קדירה) ומצד שני גם לצלייה קצרה בתנור. בשל צורתו הייחודית, הויסבראטן מתאים במיוחד למילוי.

אווזית-נוס: נתח גדול הבנוי ממספר קבוצות שריר. אחד מחלקין הוא בעל צורת אגוז יפה ומתאים לצלי קדירה. מחלקו האחר של נתח האווזית ניתן להכין שניצלים ואסקלופים נפלאים.

מחירים:
שייטל-כנף העוקץ 84.99 שקל לק"ג.
צ'אך-ירכה 64.99 שקל לק"ג.
כף 74.99 שקל לק"ג.
ויסבראטן- ראש ירכה 84.99 שקל לק"ג.
אווזית-נוס 64.99 שקל לק"ג

המוצרים כשרים בהשגחה ופיקוחו של הרב זאב ויטמן – רב תנובה והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל. להתייעצות טלפונית והפניית שאלות בנושא בשר בקר טרי במספר: 1-800-200-771

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר