סדרה חדשה בערוץ האוכל: אופנוענים מבשלים

אופנוענים מבשלים – Hairy Bikers' Cookbook – סדרת בישול ומסעות מבית היוצר של הביביסי, שהופקה ב- 2006 וכוללת שישה פרקים, תעלה על מסכי הטלוויזיה בבתיכם – אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT , בימי ראשון, החל מ-7 בפברואר בשעה 22:30

אופנוענים מבשלים – Hairy Bikers' Cookbook – סדרת בישול ומסעות מבית היוצר של הביביסי, שהופקה ב- 2006 וכוללת שישה פרקים, תעלה על מסכי הטלוויזיה בבתיכם – אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT , בימי ראשון, החל מ-7 בפברואר בשעה 22:30.

מנחי הסדרה הם דייב מאיירס וסי קינג, שני האופנוענים השעירים מצפון אנגליה, המטיילים ברחבי העולם, מתנסים במבחר רחב של מטבחים מקומיים, ואף שולחים את ידם בבישול מנותיו הייצוגיות של כל מטבח ומטבח.

במהלך הסדרה יבקרו השניים בפורטוגל, ערש מטבח הפיוז'ן, יתנסו בספורט המקומי של יריקה למרחקים ארוכים, יצלו טלה בבור עפר, ויביאו עמם את מיטב המנות הפורטגוזיות אל מועדון השייט המקומי שלהם ברואה אילנד.
בהמשך ירחיקו השניים עד לעיירה הגרמנית סוואקופמונד שלחופי נמיביה. שם יטעמו מאיירס וקינג בשר קרוקודיל קצוץ, יבקרו בבית קפה בווארי, ויקנחו בתולעת המופאן הפופולרית.

מאוחר יותר יבקרו את שבט ההימבה ויאכלו ארוחת בוקר מסורתית של ביצת יען ענקית. ברומניה יסיירו השניים ברחבי בוקרשט, יפקדו את שווקיה הצבעוניים, ובטארגו ז'יו, עיר הבירה של מחוז ג'ורג' שבחבל אולטניה, יבחנו מקרוב את פסליו קונסטנטין ברנקוזי. בהמשך יבקרו בטירתו המקורית של דרקולה בטרנסילבניה, וירחצו באמבטית בוץ מתחת לכיפת השמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר