סדרה חדשה בערוץ האוכל: מיקי שמו אופה מהלב

מיקי שמו, בעל רשת הקונדיטוריות "שמו הקונדיטוריה", מקבל עתה תוכנית משלו: סדרה של 8 פרקים בימי שני החל מ-13 בדצמבר בשעה 22:00, אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT

מיקי שמו, בעל רשת הקונדיטוריות "שמו הקונדיטוריה" ומי שהתגלה לראשונה בתכנית של אודטה, מקבל עתה תוכנית משלו: מיקי שמו אופה מהלב – סדרה של 8 פרקים מיקי שמו
בימי שני החל מ-13 בדצמבר בשעה 22:00, אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT.

בכל פרק יעמיק שמו אל תוך עולם הקונדיטוריה, יפשט את שלבי האפייה השונים, וירגיע פחדים ביחס לבצק התופח. לצד ההדגמות באולפן ישובצו בתכנית משאלי רחוב בהם יתוודו המרואיינים על חששם ממלאכת האפייה.

בין נושאי התוכניות: עוגות וויטרינה, עוגות בחושות, קינוחי ילדים, קינוחים נוסטלגיים, קינוחים מופחתי קלוריות, עוגיות, מאפים מלוחים וקינוחים קלים להכנה.

מיקי שמו זכה לטבילת האש הקולינרית שלו עוד כילד בבית אמו, בשלנית מנוסה המשמשת עד היום נדבך חשוב בעסק הממשפחתי, "שמו הקונדיטוריה". ב-1993 הצטרף מיקי אל הקונדיטוריה והחל לעבוד לצד בני המשפחה: אביו איציק, מי שהחל עם מלאכת האפייה וכיום אמון על העבודות האדמיניסטרטיביות, אימו רותי, המכינה מדי יום את עוגיות האגוזים והאורז המסורתיות, אחיו עופר האחראי על הניהול, האח יוחאי הפועל בנקודות המכירה, והאחות גלית המפקחת על מחלקת עוגות הוויטרינה, קצפות וטארטים. מיקי פועל כיום כקונדיטור האחראי על פיתוח מוצרים, ולוקח חלק חשוב בהתרחבותו של העסק המונה כיום חמישה סניפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר