סדרת מוצרי הגורמה המלאה של "כד בני דרום" מגיעה לרשת ביג של שופרסל

לדברי החברה, השימוש בשמן זית כתית מעולה מבית הבד "בני דרום" הוא שמעניק למוצרי סדרת הגורמה את טעמם האיכותי והארומה המשובחת, כמו גם השימוש בחומרי גלם טובים

33 סניפי רשת ביג של שופרסל העלו על מדפיהם את הסדרה המלאה של ממרחי ומעדני הגורמה "כד בני דרום" – בית בד בוטיק המייצר שמני זית איכותיים ומפעל מוצרי גורמה וחמוצים.

סדרת מוצרי הגורמה, המונה 9 מוצרים, נקראת "טעמים בשמן זית"
הסדרה כוללת טפנד זיתים שחורים, טפנד זיתים ירוקים, פסטו בזיליקום ואגוזים, מעדן פלפל אדום, מעדן פלפל צהוב מעדן עגבניות מיובשות, עגבניות שרי שלמות מיובשות בשמן זית, צימוקי זיתים בשמן זית ושבבי שום בשמן זית.

לדברי החברה, השימוש בשמן זית כתית מעולה מבית הבד "בני דרום" הוא שמעניק למוצרי סדרת הגורמה את טעמם האיכותי והארומה המשובחת, כמו גם השימוש בחומרי גלם טובים.
הבזיליקום האיכותי נטחן טרי, הפלפלים מהערבה הם באיכות יצוא ולטפנדים נכתשים זיתים מובחרים בלבד. המעדנים מכילים בנוסף לשמן הזית גם תוספת שמן חמניות בכדי למנוע את קרישת המוצר במקרר.

המעדנים, ברוח מטבחי הים התיכון, עומדים כמטבלים בפני עצמם ומהווים פטנט נוח כשהאורחים עומדים בדלת, וכן מתאימים כתוספת המשדרגת כל תבשיל באשר הוא. למשל, קציצות העוף הביתיות יקבלו תוספת ארומטית עם מגע של טפנד הזיתים השחורים, ואילו השניצל המסורתי יזכה למשב רוח איטלקי עם תוספת של פסטו הבזילקום והאגוזים לפני הטבילה בפרורי הלחם.
מרק, תבשילי עוף ובשר, סלטים קרים, פסטות, פיצה או פוקצ'ה ייהנו משדרוג משמעותי במינימום מאמץ, עם מוצר מסדרת מעדני הגורמה של "כד בני דרום".

את סדרת הגורמה של "כד בני דרום" ניתן גם להשיג במרכז המבקרים בבני דרום ובמעדניות המובחרות כגון רשת לחם הארץ, פיין מרקט ומזרע וכן בחנויות חינאווי, ידע הבשרים ועוד.

מחירים מומלצים לצרכן:
טפנד זיתים שחורים וטפנד זיתים ירוקים – 14 ש"ח
פסטו בזיליקום ואגוזים – 15 ש"ח
מעדן פלפל אדום, מעדן פלפל צהוב – 14 ש"ח
מעדן עגבניות מיובשות – 14 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר