סוגת בפעילות פייסבוק: חנות הטעמים של סוגת

חברת סוגת יוצאת בפעילות בפייסבוק, בה הגולשים משתפים אחד את השני בחוויית הטעמים וחדוות הבישול שלהם, ונהנים מפרסים ומהנים

חברת סוגת יוצאת בפעילות בפייסבוק, בה הגולשים משתפים אחד את השני בחוויית הטעמים וחדוות הבישול שלהם, ונהנים מפרסים ומהנים.
הפעילות, תחת השם "חנות הטעמים של סוגת", תימשך כ-3 חודשים, והיא הופקה ותנוהל על ידי חברת אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס ישראל

הגולשים לעמוד הפייסבוק של סוגת יוכלו לפתור משימות קולינריות שבועיות, ובכך לצבור נקודות, אשר יינתנו עבור פעילויות כגון שיתוף מתכונים, פתרון אתגרים יצירתיים וחידונים מהתחום הקולינרי.
לאחר צבירת הנקודות יוכלו הגולשים לממשן לרכישת פרסים קטנים וגדולים, דוגמת ארוחות בוקר זוגיות, סופי שבוע זוגיים בבתי מלון, וסדנת בישול עם השף צ'רלי פדידה. ככל שגולשים ישתתפו יותר, כך הם יוכלו לצבור יותר נקודות וליהנות מפרסים גדולים ו"יקרים" יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר